Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Ogólna dyskusja  ~  Tyle ladowan co startow czyli odwieczny problem lotnika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Maniek
PostWysłany: Czw 09 Grudzień, 2004 23:12  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 57
Skąd: Gdansk
Dywizjon:

Nick w LFS:

Panowie ratunku Exclamation Czy macie jakies dobre patenty na ladowania Question Juz pare razy po ladnej misji konczylem swoj zywot w kuli ognia na pasie(lub czesciej za nim Shocked )
Zasadniczy problem jest taki: podchodze z najmniejsza mozliwa predkoscia (lub naprawde niewielka prawie na granicy przeciagniecia) no i laduje zaraz po przyziemieniu wciskam spacje czyli hamulec ale..... Arrow
Wlasnie albo ja ten hamulec zle uzywam(trzymam wcisniety Razz ) albo on jest jakis lipny bo samolot toczy sie i toczy sie po pasie w koncu przetoczy sie przez fielda i buuuumm!!! Exclamation Zaznaczam ze caly problem dotyczy tych malych lotnisk na duzym(tym z trzema pasami raczej mi sie to nie zdarza--pas dlugi)
Plis help bo umre na zawal jak mi sie zdarzy jeszcze cos takiego pare razy(a tak ciezko pracowalem na streaka 2 Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pon 17 Czerwiec, 2024 14:16 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
Saito
PostWysłany: Czw 09 Grudzień, 2004 23:14  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 206
Skąd: Szczecin
Dywizjon:

Nick w LFS:

w setupie masz mozliwosc ustawienia sily hamulca, osobiscie daje tak 75% - zatrzymuje dosyc skutecznie i male ryzyko kapotazu
_________________
Aeria gloris!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Maniek
PostWysłany: Czw 09 Grudzień, 2004 23:17  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 57
Skąd: Gdansk
Dywizjon:

Nick w LFS:

Kurna tego nie wiedzialem juz przestawiam.Wielkie dzieki!! Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
yankee
PostWysłany: Pią 10 Grudzień, 2004 00:46  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Dywizjon:

Nick w LFS:

tylko uwazaj zeby nie przegiac w druga strone...
trzymanie hamulca non stop moze czasem byc zgubne.
dobra metoda na wytracenie predkosci jest machanie rudderem jak sie juz toczysz na pasie. mozna tez strzelac w powietrze - odrzut calkiem szybko Cie zatrzyma.
jak masz mala predkosc to sprobuj pociagnac drazek do siebie - tez troche zwolni (ale jak bedziesz toczyl sie za szybko to oderwiesz sie od ziemi i wtedy najpewniej zaraz przyglebisz znacznie mocniej niz bys sobie tego zyczyl Rolling Eyes )
no i jeszcze opcja super-mega-turbo-tera-szybkie hamowanie=> schowaj po prostu podwozie i diczuj na pasie Cool
_________________
Rosjanom gratulujemy FreeHosta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Maniek
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 01:50  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 57
Skąd: Gdansk
Dywizjon:

Nick w LFS:

Dzieki za info o strzelaniu nawet bym nie pomyslal choc to w sumie logiczne. Laughing Ditchowanie na pasie bez podwozia jest dla lamerow a ja chce byc Asem wiec poki co ta opcja odpada Razz Co do machania rudderem na boki przy ladowaniu tak wlasnie robilem ale za slabo to jednak dzialalo,do tego przy duzej predkosci samolot opieral sie skrzydlem o glebe. Embarassed
W kazdym razie przestawilem sile hamulcow i jest juz ok.Dzieki za help
_________________
Ignavis semper feriae
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
vipe
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 02:00  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

Cytat:
Ditchowanie na pasie bez podwozia jest dla lamerow a ja chce byc Asem wiec poki co ta opcja odpada


no no tylko bez takich, to bardzo dobry sposob, zawsze go stosuje Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
vojtas
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 10:35  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 66
Skąd: sie dzieci biora?
Dywizjon:

Nick w LFS:

Cytat:
Ditchowanie na pasie bez podwozia jest dla lamerow a ja chce byc Asem wiec poki co ta opcja odpada


jestem lamerem Smile
_________________
F/Lt vojtas from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
hrabia303
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 11:01  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

ditch na lotnisku czĂŞsto ratuje Âżycie. LÂądowanie na koÂłach trwa za dÂługo, zwÂłaszcza jak con w pobliÂżu Razz
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Snakeye
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 14:53  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449

Dywizjon:

Nick w LFS:

LAMERZY ! Evil or Very Mad

moim zdaniem za ditch na lotnisku powinny byc ciete punkty tak samo jak za ditch w polu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Beryl
PostWysłany: Sob 11 Grudzień, 2004 20:04  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

dobrze mĂłwi, ja teÂż juÂż grzecznie lÂąduje, no chyba, Âże naprawdĂŞ con juÂż strzela we mnie.
Maniek, uwa¿aj l±duj±c na spitach i Hurrach-to fajne my¶liwce, maj± jednak paskudny zwyczaj "wyjebania siê na pysk" zwanego te¿ czasem nie wiedziec czemu kapota¿em. Je¶li widzisz,ze spitek leci Ci nosem w dó³ podczas jazdy po pasie PU¦Æ JOYA. Ci±gniêcie powoduje tylko poglêbienie dziobania i st±d ju¿ niedaleko do dachowania i ¶mierci.Problemy bywaj± te¿ ze 109, którym zdarza siê wybuchn±æ przy twardym przyziemieniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
rax
PostWysłany: Czw 16 Grudzień, 2004 13:51  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:

Nick w LFS:

Beryl napisał(a):
dobrze mĂłwi, ja teÂż juÂż grzecznie lÂąduje, no chyba, Âże naprawdĂŞ con juÂż strzela we mnie.
Maniek, uwa¿aj l±duj±c na spitach i Hurrach-to fajne my¶liwce, maj± jednak paskudny zwyczaj "wyjebania siê na pysk" zwanego te¿ czasem nie wiedziec czemu kapota¿em. Je¶li widzisz,ze spitek leci Ci nosem w dó³ podczas jazdy po pasie PU¦Æ JOYA. Ci±gniêcie powoduje tylko poglêbienie dziobania i st±d ju¿ niedaleko do dachowania i ¶mierci.Problemy bywaj± te¿ ze 109, którym zdarza siê wybuchn±æ przy twardym przyziemieniu.


twoja doslownosc mnie powala Laughing Wink ale dobrze gadasz !!!
_________________
pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!! Wink
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Ogólna dyskusja

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna