Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Gadka Szmatka ~ Weekendowa nauka latania
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Czw 23 Grudzień, 2004 08:55
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Podstawowe zasady latania.
Start.
1. Naukę rozpoczynasz z komorą ładunkową pełną szczęścia i brakiem
doświadczenia. Cały bajer polega na tym, aby nabyć doświadczenia zanim
skończy się szczęście.
2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne są katastrofy.
3. Każdy start potraktuj opcjonalnie. Lądowanie jest obowiązkowe.
4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.
5. Ucz się na błędach innych. Nie będziesz żył wystarczająco długo, żeby
je wszystkie popełnić.
W powietrzu.
6. Nie musisz kontrolować wskazań niezliczonej ilości zegarĂłw. O
wszystkich problemach informować cię będzie "aaaa!!!!" dochodzące z
przedziału dla pasażerĂłw. Im głośniejsze "aaa!!", tym problem jest
większy. Cisza pojawiająca się po bardzo głośnym "aaa!!!" nie oznacza,
że problem został rozwiązany.
7. Rozglądaj się uważnie w powietrzu. Zwłaszcza w weekend. Nauka
pilotażu jest bestsellerem.
8. Jeżeli przesuniesz drążek do przodu domki stają się większe. Jeżeli
przesuniesz drążek do tyłu domki staną się mniejsze. Jeżeli będziesz
przesuwał drążek cały czas do tyłu najpierw domki będą się robić
mniejsze a potem znĂłw staną się duże.
9. Paliwa masz za dużo tylko wtedy, jeżeli właśnie się palisz.
10. W razie wątpliwości utrzymuj odpowiednią wysokość. Nikt nigdy nie
zderzył się z niebem.
11. Trzymaj się z daleka od chmur. Zasłaniają samoloty lecące z
przeciwka. Poza tym chmury to ulubiona kryjĂłwka gĂłr.
12. Pamiętaj! Grawitacja to nie świetny pomysł. TO PRAWO. Od ktĂłrego
nie ma odwołania.
Lądowanie.
13. "Dobre lądowanie" to takie, po ktĂłrym z samolotu wychodzisz o
własnych siłach. "Świetne lądowanie" jest wtedy, kiedy samolot
nadaje się do powtĂłrnego lotu.
14. Prawdopodobieństwo przeżycia lądowania jest odwrotnie proporcjonalne
do kąta podejścia samolotu. Mały kąt duże prawdopodobieństwo i vice
versa.
15. Są trzy proste zasady żeby wylądować. Niestety nikt nie wie jak
brzmią.
16. Staraj się, żeby liczba lądowań była rĂłwna liczbie startĂłw.
17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy żeby kołować to
znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.
Wesołych Świąt _________________
 |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 23 Grudzień, 2004 10:17
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
moje ulubione:
2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne sÂą katastrofy.
15. SÂą trzy proste zasady Âżeby wylÂądowaĂŚ. Niestety nikt nie wie jak
brzmiÂą.
na starym forum byÂło jeszcze wiĂŞcej,tylko po angolsku  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 23 Grudzień, 2004 11:02
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Dobre... _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 23 Grudzień, 2004 11:45
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Wykopalem niedawno jeszcze procedure ladowania awaryjnego
Kran paliwa, maÂłe skoki, wajchy w scianĂŞ, dupa w troki.
Aha, i jeszcze iskrowniki won. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 24 Grudzień, 2004 09:32
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 544
Skąd: Tychy
Dywizjon:
303sqn
Nick w LFS:
[WBT]Julius
|
|
8. Je¿eli przesuniesz dr¹¿ek do przodu domki staj¹ siê wiêksze. Je¿eli
przesuniesz dr¹¿ek do ty³u domki stan¹ siê mniejsze. Je¿eli bêdziesz
przesuwa³ dr¹¿ek ca³y czas do ty³u najpierw domki bêd¹ siê robiÌ
mniejsze a potem znĂłw stanÂą siĂŞ duÂże.
super |
|
|
|
 |
|