Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Modyfikacje i Usprawnienia ~ zabawy z conf.ini
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 08:51
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 09:37
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
po klikniĂŞciu na linki do obrazkĂłw wywala
Forbidden
You don't have permission to access /il/soff.jpg on this server. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 10:13
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
przeladuj strone i powinno zadzialac |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 10:17
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
ja klepĂŞ w mozilce prawy i otwĂłrz w nowej karcie i jest obrazaczek.
A co do tego full wypas, ostatnio u kumpla w sklepie koleÂś braÂł kompa
64-bitowa PIV 3GHz, 2GB ramu dual, i dwa razy karta SLI bodajÂże GF6600 - takiemu to pewnie pociÂągnie
@ water mo¿na daÌ wartoœÌ 2 nawet, ale sie pewnie zrobi turówka na moim kompie _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 10:26
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
a ja tysz mam 403 na wszystkich :/ _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 12:18
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
kopiuj adres -> wklej i obrazki dzialaja
HardwareShaders to jest to samo co ustawienie Perfect Landscape w opcjach. To po prostu najwyzsze detale - woda, daleki horyzont, dalekie chmurki itp. Wszystko razem. Nie ma mozliwosci ustawienia kazdej z tych rzeczy osobno.
Force 1x Shaders chyba duzo nie zmieni na korzysc fps - po prostu zwieksza kompatybilnosc ze starszymi kartami i gorzej wyglada.
Co do tych skrinow w Perfect to wyglada na to, ze water jest ustawione na jakies 3. Mozesz ustawic water na 1 albo nawet na 0 jak chcesz miec koniecznie perfect, ale ja sie na takich ustawieniach zabijalem o wode, bo nie widzialem jak daleko jest
Water na 4 i Forest na 3 mam u siebie ustawione, ale na GF 7800GS... W sredniej rozdzialce i bez antyaliasingu, ale procek mam juz wiekowy (barton 2500XP@3200XP) i nie moge za bardzo przeginac  _________________ админы пропили сервер (c) Boroda |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 07 Maj, 2006 12:49
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
snake dzieki za posta zapomnialem wylaczyc AA i juz mam ladna wode z FPS 30  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 08 Maj, 2006 12:05
|
|
|
sierżant
Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 250
Skąd: Stąd
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja mam Saphire'a X800GT PCI-E (256ram), Atholon 64 3000+, 2x512RAM dual, i normalnie gram na water=1. czasami sobie w³¹czê dwójkê, ale na niskich wysokoœciach zacina i muszê wy³¹czyÌ anyaliasing i zmniejszaÌ rozdzia³kê (normalnie gram 1280x1024).
Sczerzez mĂłwiÂąc to uberwody uÂżywam tylko przy roieniu filmĂłw. bo jak zasuwam 50 m nad wodÂą za 109-kÂą to i tak ostatniÂą rzeczÂą o ktĂłrej myÂśle jest wyglÂąd wody.... _________________ "Bandits at five o'clock!"
"Roger that...........What do we do until then?" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 17:28
|
|
|
pilot
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 668
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
sposób jak ustawic w Ile resolution na proponowaną prze grę 1280x960 .
W conf.ini w sekcji okno należy zmienic height z 960 na 1024 - jak poniżej. Dotyczy to monitorów LCD o rozdzielczości fabr. 1280x1024. Zmniejsza się obraz (dwa czarne paski u góry i dołu ekranu) ale podobno ma byc lepsza wydajnośc i ostrośc. Nie testowałem nie wypowiem się na ten temat.
[window]
width=1280
height=1024 _________________ Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 17:45
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
To jest zludzenie.. obraz sie nie zmniejsza, tylko menusy nie moga byc wyswietlane w rozdzielczosci wyzszej niz 960. Dlatego do wypelnienia ekranu do rozdzielczosci 1024 potrzebne sa te czarne paski. Sama gra, juz w kokpicie, ekran bedzie bez paskow w pelnej rozdzielczosci _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 19:55
|
|
|
pilot
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 668
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
sid--- napisał(a): | Sama gra, juz w kokpicie, ekran bedzie bez paskow w pelnej rozdzielczosci |
Pasek jest cały czas od startu do końca :-o
http://forum.warbirds.pl/album_page.php?pic_id=201 _________________ Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 19:58
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
sid--- napisał(a): | To jest zludzenie.. obraz sie nie zmniejsza, tylko menusy nie moga byc wyswietlane w rozdzielczosci wyzszej niz 960. Dlatego do wypelnienia ekranu do rozdzielczosci 1024 potrzebne sa te czarne paski. Sama gra, juz w kokpicie, ekran bedzie bez paskow w pelnej rozdzielczosci |
zgadza sie - sid dobrze prawi, jednak sid i przy starym ustawieniu i przy nowym dostaje tak samo po dupie !  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 20:20
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Joohny, masz cos pokaszanione...
Gre wyswietla ci 1280x960, natomiast obraz masz na 1280x1024 stad te paski. Nie wiem w ktorym miejscu masz cos przekombinowane, ale gdzies w konfigu musisz miec podane dwie rozdzielczosci chyba....
Ja mam pelen ekran, bez pasow _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Maj, 2007 22:10
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Czy moze mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob czarne paski poprawiaja jakosc obrazu? bo ja chyba nie czaje...
Rozdzialka na monitorze jest 4:3 (czy tam 5:4 zalezy jak kto ma tam koslawo posutawiane) i jak jest nie halo to ma czesc ekranu na czarno i tyle  _________________ админы пропили сервер (c) Boroda |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Maj, 2007 17:28
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
IMO
Jesli matryca LCD w pionie najlepiej wyswietla rozdzielczosc 1024, to jesli gra ma 960, to w tym wypadku jest rozciagany obarz do wielkosci 1024, co wiaze sie z tym, ze jeden piksel w grze zostaje powiekszony na matrycy o jakis tam procent. Aby jeden piksel w grze odpowiadal jednemu pikselowi na matrycy, trzeba zapełnic te 1024-960=64 piksele w pionie, czyli domontowac 32 pikselowe czarne pasy u gory i na dole, wtedy obraz ma 1024 piksele i dokladnie pasuje do matrycy. Karta nie musi nic przeliczac, i powinna sie polepszyc wydajnosc...
Ja to tak przynajmnniej rozumie, ale czy tak jest? _________________
 |
|
|
|
 |
|