Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ MoÂże by tak jakaÂś biblioteka samolotĂłw??
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna 1, 2 |
|
|
Wysłany:
Sob 31 Grudzień, 2005 09:00
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 544
Skąd: Tychy
Dywizjon:
303sqn
Nick w LFS:
[WBT]Julius
|
|
MoÂże w LOGO
Taka moja maÂła sugestia  |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Sob 31 Grudzień, 2005 10:13
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja to narazie napisze zwyczajnie w wordzie (albo excelu), a wy sobie zdecydujcie czy to ma byĂŚ na WBC, czy na stronie 303sqn
Ps. To jest bardziej czasochÂłonne niÂż myÂślaÂłem
Ps2. Ja jestem upartym czÂłowiekiem takÂże nie bĂłjcie sie czy ja to napisze czy nie to bedzie na 100%, tylko czas nie jest znany
PS3. Dziêki wszystkim za wsparcie i linki do materia³ów  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 31 Grudzień, 2005 11:05
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Jeszcze jedno... wlasciwoœci samolotów offline i online s¹ takie same czy sie ró¿ni¹?? |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 31 Grudzień, 2005 11:16
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
Wydaje mi siê , ¿e sie ró¿ni¹ najlepiej badaj samoloty na testowej i sprawdŸ jaki jest fueldiv, bo wp³ywa na samoloty, a na testowej s¹ samoloty z w³aœciwoœciami z normalnej areny. _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 31 Grudzień, 2005 11:54
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Fueldiv?? Czyli jak dÂługo sobie polatamy zanim skonczy sie nam paliwo??
[edit]
To jest pierwszy opis, co prawda jeszcze bez danych technicznych, ale jest. MĂłwcie co Âźle napisaÂłem, czego brakuje itd. A jeÂśli moÂże byĂŚ wg. tego wzoru i jest dobrze to rozpoczne pokolei wszystkie w taki sposĂłb opisywaĂŚ
http://www.maverick.pcgyver.pl/A6M2b.zip
Wszystko napisa³em po wielu testach (dwie godziny spêdzi³em na testowaniu przeci¹¿eù, nurków, rozpadalnoœci itd.)  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 02 Styczeń, 2006 11:56
|
|
|
newbie
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 24
Skąd: Polska
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Problem z bogatymi w szczegoly "techniczne" opisami samolotow w WB na RusFH (czyli takimi gdzie na podstawie testow okreslone zostana predksci maksymalne, przeciagniecia, przyspieszenie, predkosc przy ktorej zaczyna sie dana maszyna rozbierac i inne) polega na tym, iz po pojawieniu sie nastepnej wersji freehosta dane te zdezaktualizuja sie niemal do zera i beda wymagaly pracy od podstaw. Zreszta - nie musi byc nawet nowej wersji by zaskoczyl nas fueldiv, firepower czy inne drobniejsze acz wazne szczegoliki. Dlatego w minikompedium na stronie 302 maszyny zostaly przedstawione w sposob bardziej opisowy (choc nie pozbawiony pewnych szczegolow) co zreszta i tak nie uchronilo w pewnym momencie od poprawek gdy np FW190A4 otrzymal krotki 3minutowy wep, a A3 wersje light. Dlatego latwiej typowe tane testowe przedstawic w formie osobnej tabelki latwejszej do pozniejszego wyedytowania.
Bo zawsze natrudniej znalezc sily i checi nie na tworzenie ale na pozniejsze aktualizacje  _________________ F/Lt conrad from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 03 Styczeń, 2006 12:42
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Tak, masz racje. Ale nie patrzÂąc na to Âże za chwile to moÂże byĂŚ nie aktualne to jest to ok, czy pododawaĂŚ coÂś?? Bo mam sposĂłb na rozwiÂązanie problemu z nowymi FHLami, ale o tym jak skoĂącze  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 03 Styczeń, 2006 19:24
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
no niezle niezle, ale dodam ze A6M2 to wcale nie taki papier. Jesli chodzi o HO to umowmy sie ze na WB nie ma znaczenia czym lecisz bo zawsze jest mozliwosc zginac, co jest bardzo irytujace jak sie np zginie na HO z taka czajka A6M w chwili wejscia jest IMO najlepszym samolotem :
- bo wykreci z palcem w d... wszystko procz czajki ( no chyba ze pilot czajki nie wie co robic, to wowczas nawet ja )
- bo ma 2x20mm co umowmy sie jest lepsze niz 8x7 u spita
- bo w poczatkowej fazie ma niezly climb i przyspieszenie, co moze spowodowac ze jak za dlugo ktos z nim bedzie krecic to moze mu sie nie udac uciec
- bo jest tak zwrotny ze przeciwnik wladuje mu 15x20, zniszczy prawie wszystko a on wciaz leci
samolot ma tylko jeden minus :
-jest tak zwrotny ze prawie kazdy wlatuje nim w najwiekszy kociol z ktorego czesto nie wychodzi zywy. Wiem po sobie Ale to jest wlasnie frajda czasem fajnie olac wszystkie striki , kille itp i po prostu wleciec w kociol i sie wyzyc
to tyle aha i nie zniechecaj sie, ciezko jest znam to z autopsji ale warto  _________________ F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|