Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ IŁ-2 Sturmovik ~ Moj pierwszy raz
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Pon 20 Czerwiec, 2005 17:25
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Wiec tak przed chwila znalazlem za pomoca The All-Seeing Eye serwer pod wersje 2.04 AEP ( 195.34.7.2:21002 ) bo nie posiadam PF i tak niestety narazie nie mam Joya wiec polatalem sobie klawiatura w celu porobienia fotek oto 2 z nich malo latalem wILa i strasznie spodobaly mi sie dzwieki przelatujacych maszyn
Kolejne screeny tymrazem bardziej znajomy skin

Ostatnio zmieniony przez Szymik dnia Pon 20 Czerwiec, 2005 19:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Pon 20 Czerwiec, 2005 17:30
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
raaany, ale skin
pomaranczowy, z pasami a'la normandia, do tego niemieckie krzyze i to wszystko na jaku... :sylwester: |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 20 Czerwiec, 2005 17:31
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Wziolem pierwszy lepszy i ladnie sie 109 wystawilem bo cos mnie nie mogl zesztrzelic a ja zapomoca klawiatury latalem :/ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 20 Czerwiec, 2005 17:40
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
teÂż zrobiÂłem dzisiaj kolejne podejÂście do szturmowika, ale nadal siĂŞ tnie w kampani a nie bĂŞdĂŞ zajmowaÂł 1GB na dysku,Âżeby quick combat czasem zagraĂŚ. Poza tym czcionki siĂŞ pokaszaniÂły, w 640 byÂły totalnie nieczytelne, w 1024 poprzesuwane dziwnie i kolejny raz szturmovika spotkaÂł uninstal |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 25 Wrzesień, 2005 21:14
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Kolejne podejscie do ILa tym razem w wersji 4.01m
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 25 Wrzesień, 2005 21:27
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
dziwnie wyglada zeke nad ruskim stepem  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 25 Wrzesień, 2005 21:28
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
z nie lepiej bylo przesunac sobie celownik w tym zeku na srodek?  _________________ админы пропили сервер (c) Boroda |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 26 Wrzesień, 2005 07:23
|
|
|
kadet
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 159
Skąd: Stalinogród
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Pierwszy screen to do wiejski tuning siĂŞ nadaje . I te MaÂłysze na skrzydlach  _________________ Core2Duo 2,33 MHz, 4 GB RAM DDR2 800, Asus P5N-E sli, GF 8800 GTS 320 MB ... jak powiedział Sofronow |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 27 Październik, 2005 20:39
|
|
|
pilot
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 668
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
zdobyÂłem wÂłaÂśnie FB i po recenzjach Âże to super hiper fly simulator nastawiÂłem siĂŞ na "odlot". Ale pierwsze wraÂżenia sÂą takie sobie - moÂże za duÂżo tam bajerĂłw - Wb wydaje siĂŞ byĂŚ bardziej grywalne.
W zwiÂązku z powyÂższym stawiam question o opinie co jest bardziej lepszejsze - Sturmovik czy WB . I jak to wyglÂąda on-line bo jeszcze nie prĂłbowaÂłem.  _________________ Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 27 Październik, 2005 21:25
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Niestety szturmowik lepszy jak tylko popykasz i skumasz jak sie lata. Naprawde wypas pociski lataja!!  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 27 Październik, 2005 21:59
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 393
Skąd: Polska/Chelm
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Pod wzgledem grafiki i bajerow - zdecydowanie sturmovik, ale multiplayer ma wybitnie nedzny... _________________ tak to ja nie trafilem w hangar!!!
i nie rozpoznaje Beryla
Pozdrawiam
Plush aka plu-pl
http://public.fotki.com/plushack/ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 27 Październik, 2005 22:30
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
plush napisał(a): | ale multiplayer ma wybitnie nedzny... |
a na DIDa to kogo ostatnio przypililo?  _________________ админы пропили сервер (c) Boroda |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 27 Październik, 2005 22:37
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
a tak serio co do multi...
tryb dogfight jest dosc nedzny, ale to podstawowy tryb i 90% zabawy na multi w ten sposob sie odbywa
tryb coop jest super, tylko ma sporo ograniczen i nie moze byc zadnych idiotow na serwerze, bo popsuja cala zabawe od razu
na coopach sa zawsze najlepsze misje, z klimatem, zaangazowaniem, walka o zycie i latanie w formacjach, a nie quake
no i kod sieciowy w il2 jest najlepszy jak do tej pory w simach, zadnych lagow, zadnych warpow (o ile ludzie maja pingi <300-400ms ofcrs), mozna latac w formacji 1m od siebie albo i blizej jak ktos umie i ma dobrego joya
DF ma jeszcze wade taka, ze jak sie pojawia nowy typ samolotu na arenie to wszystkim gra przycina, bo komp laduje nowy model 3D. Troche to upierdliwe, ale zazwyczaj przeszkadza to przez pierwsze pol h na serku, a pozniej juz zadne nowe samoloty sie nie pojawiaja. Tryb coop jest wlasciwie wolny od tego typu atrakcji, bo wszyscy startuja razem. _________________ админы пропили сервер (c) Boroda |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 28 Październik, 2005 10:17
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 393
Skąd: Polska/Chelm
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Snakeye napisał(a): | plush napisał(a): | ale multiplayer ma wybitnie nedzny... |
a na DIDa to kogo ostatnio przypililo?  |
bo miodnosc reszty zdecydowanie przeslania braki multiplayera, szczegolnie w trybie coop...
btw i co z tym didem?! _________________ tak to ja nie trafilem w hangar!!!
i nie rozpoznaje Beryla
Pozdrawiam
Plush aka plu-pl
http://public.fotki.com/plushack/ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 29 Październik, 2005 01:00
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
ja na czechwarsie sie wybitnie bawi³em, niedoœÌ ¿e w 80% przypadkow mozna bylo poleciec taki 0,5-1 godzinny scenariusz to na dodatek czeka sie zazwyczaj 5-15 minut (porownujac do scenarow na rusku 45-1,5h) to wszystko jest zautomatyzowane, ceele misji sa podane na tacy, statystyki i wyniki sa publikowane i mozna sprawdzic czy zmienilo sie w jakis sposob wynik starcia/ bitwy/ calego konfliktu. Twoje akcje niezaprzeczalnie wywoluja wplyw na stan wirtualnego frontu.
Przykladowo w misji ktorej celem bylo przechwycenie wrogich samolotow z zapatrzeniem, wraz ze skrzydlowym w ruskich migach 3 sprytnie nadlecieliscie nad nimi ale pod eskorta od godziny 5, szybko dopadajac do powolnych ju52 dwie z 8 maszyn stanely w plomieniach, odejsci i przypuszczenie drugiego ataku zaowocowalo kolejnym spadajacym i jednym ciezko uszkodzonym ju. Ale tym razem z gory zleciala juz eskorta i wykonanie kolejnego ataku bylo zbyt ryzykowne. Dlatego korzystajac z predkosci miga i zataczajac dlugie splity odpedzacie przez dluzszy czas coraz bardziej zza¿arte 109. Niewiedza oni jednak ¿e niemacie juz amunicji i tylko odciagacie ich od maszyn z zaopatrzeniem. W tym czasie kolejne 4 migi wysoko dopadaj¹ do pozostalej eskorty i przy okazji do rzedn¹cych juz junkresów eliminuj¹c ³¹cznie 7 z nich. 109tki niemaja juz czego chronic pozatym w walce zuzyly duzo paliwa a do lotniska maja daleko poniewaz daly wciagnac sie w glab terytorim wroga. Sa eliminowane b¹dŸ uciekaj¹.
Zapasy w kluczowym dla frontu miescie niezostaly uzupelnione a w wyniku nalotow strategicznych jeszcze bardziej sie skurczyÂły. Przez kolejne 8 godzin siÂły lÂądowe w tym rejonie pozostaja bez wsparcia co bardzo uÂłatwia postĂŞp armi czerwonej. Miasto zostaje otoczone i zdobyte jednoczesnie przeÂłamujÂąc linie obrony niemieckiej.
Opisane zdarzenie jest w wiekszosci prawdÂą i zdarzyÂło sie na czechwarsie, pilotami byli ja i fremen. Musze przyznac ze byla to jedna z niewielu udanych akcji. Niepotrafie tez powiedziec czy faktycznie miala wplyw na przelamanie fronu jesli takowe nastÂąpilo (rzeczy dzieja sie na czech wars bardzo powoli) ale sledzilem jeszcze kilka godzin zdarzenia w rejonie faktycznie supply sie zmniejszyl a czerwoni zajeli kila Âładnych kratek i zabierali sie za owe miastko.
O ile tez pamietam obaj przetrwalismy ta misje spoceni ale maszyny chyba nienadawaly sie do uzytku. _________________ Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton |
|
|
|
 |
|