Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ RusFH ~ Pytanie natury taktycznej
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Pią 09 Wrzesień, 2005 22:26
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Sytuacja - widze cona na decku, jestem na kilometrze, troszeczke za nim, wiêc szybki look na szóst¹ i spadam na niego jak gniew stalina, czasem jednak robi mi sie tak ¿e widze ¿e nie ma szans ¿ebym spad³ z tym gniewem za nim, i robie takiego blopka goœciowi w celownik i z powrotem w górê, ale zanim sie nastawie drugi raz, to goœÌ posprz¹tany albo jakieœ bofajtery na szóstej.
Pytanie - co mam robiÌ jak jeszcze nurkuje a juz widze ¿e nie wyrobiê? Znaczy czy jest jakiœ patent ¿eby w miarê szybko wleŸÌ mu na plecy z powrotem?
I drugie pytanie - jak intensywnie pracujecie przepustnicÂą w czasie walki? _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Sob 10 Wrzesień, 2005 00:02
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
Najlepiej to sie staraj nurkowac tak zeby wyrobic
Jesli koles cie widzi to najprawdopodobniej zrobi unik wiec wystarczy odbic lekko w druga strone i jak cie bedzie chcial wziac w celownik to juz bedziesz d6 albo dalej sie spokojnie wspinal
Jesli nie widzi to predzej wykorkuje ze strachu jak mu przed nosem przelecisz niz cie trafi :p
Ja osobiscie jak mam strasnie duzo E to po prostu ide lekko w bok i w gore, szybki przeglad sytuacji i spadam znowu jesli mozna. Jak mam mniej E to zazwyczaj nie ma problemu z trafieniem w 1 przelocie
Co do przepustnicy to zawsze w nurku zdejmuje noge z gazu, czasem z conem na 6 tez, ale najwiecej to operuje WEP-em. _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 10 Wrzesień, 2005 12:51
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
gratz napisał(a): | Pytanie - co mam robiĂŚ jak jeszcze nurkuje a juz widze Âże nie wyrobiĂŞ? Znaczy czy jest jakiÂś patent Âżeby w miarĂŞ szybko wleŸÌ mu na plecy z powrotem?
I drugie pytanie - jak intensywnie pracujecie przepustnicÂą w czasie walki? |
1. YoYo
2. wcale |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 10 Wrzesień, 2005 19:39
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 231
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Co do przepustnicy to wszystko kwestiÂą "potrzeby chwili" Jak siedzisz na 6 conowi a on zaczyna siĂŞ wierciĂŚ bo go dupa piecze czĂŞsto robi noÂżyce czy jakieÂś coÂś im podobne. W takim ukÂładzie jedyne dwa wyjÂścia to:
1) WEP i chodu w odpowiednim momencie
2) przepustnica w dó³ i staraÌ siê go nie wyprzedziÌ i byÌ zawsze "ciaœniej" i wolniej od przeciwnika.
Wiec raczej siĂŞ przydaje "grzebanie" przy przepustnicy.
Co do nura i nie wyrobienia :p Najlepiej jest jak wiesz co i jak sie wyrabia w nurku i pamiĂŞtasz o tym w czasie kiedy to ciebie atakujÂą z gĂłry
Np kilka razy ud¹³o mi siê piknie wpasowaÌ rozochoconego Typhoona/Tempesta w glebe bo niestety nie wyrobi³
A samemu hmm có¿ trzeba kontrolowaÌ plane'a i prêdkoœÌ ale i tak z regu³y siê nie udaje  _________________ 303rd Kosciuszkowski SQN RF [] Z |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 14:48
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 44
Skąd: PoznaĂą
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Pierwsze primo pilnuj predkosci w nurku. Kazdy samolot kompresuje i inaczej i przydaje sie wiedza na temat maksymalnej predkosci przy ktorej mozna spokonie wycelowac. Dla 109 najlepiej miec miedzy 500 - 600. Gdy uciekasz w gore rozgladaj sie . Kazdy rozsadny pilot wie ze gdy sie wznosisz jestes latwym celem i bedzie cie mogl spokojnie dojsc nawet gdy przed wejsciem w nurka miales troche wiecej wysokosci niz przeciwnik. Co do tego patentu to przerwij nurka zdabadz jak najwiecej E i powtorz atak. Nadal masz przewage E i nadal kontrolujesz walke.
Co do przepustnicy to korzystam z niej bardzo czesto. Zawsze rece mam na drazku i na przepustnicy. Uzywam w zakretach aby zwolnic do predkosci przy ktroej moge wypuscic klapy oraz w nozycach i w wielu innych sytuacjach ale to juz bardziej intuicyjnie . |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 15:11
|
|
|
kadet
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 159
Skąd: Stalinogród
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem . _________________ Core2Duo 2,33 MHz, 4 GB RAM DDR2 800, Asus P5N-E sli, GF 8800 GTS 320 MB ... jak powiedział Sofronow |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 15:49
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
gwiazd napisał(a): | A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h |
      _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 16:42
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
gwiazd napisał(a): | A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem . |
To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda'  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 17:03
|
|
|
newbie
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 16
Skąd: ze Wschodu
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
mozna oszacowac miejsce przchwycenia i zapierdzielac mniejszym lub wiekszym łukiem ciagle utrzymujac kosmiczna predkosc
pozdro |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 17:18
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
laxtsc napisał(a): | gwiazd napisał(a): | A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem . |
To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda'  |
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 14 Wrzesień, 2005 17:22
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
laxtsc napisał(a): | gwiazd napisał(a): | A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem . |
To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda'  |
teraz wiesz, bo o tym Âże 'upadÂła gwaizda' = mandaryna zapewne wiedziaÂłeÂś         _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|