Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ Bell P-39
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna 1, 2 |
|
|
Wysłany:
Czw 21 Lipiec, 2005 13:05
|
|
|
pilot
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 668
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
gratz napisał(a): | Mordred napisał(a): | Przy szturmie robie jeden nalot z 1k |
@ Kopi - ty znasz na pamiĂŞĂŚ wszystkie wznoszenia wszystkich samolotĂłw? w stopach i metrach? |
A có¿ w tym dziwnego, ¿e profesor KOPI to wszystko wie. Po postach widaÌ ¿e ma naukowe podejœcie do zagadnienia i katedra na FH WB College mu siê nale¿y. Widzia³em osobiœcie jak przeprowadza empiryczne testy i badania na TA.
Kopi lata z chÂłodnÂą kalkulacjÂą w przeciwieĂąstwie do gorÂącej ¿¹dzy krwi wirtualnego mordercy jakim jest nam MiÂłoÂściwie PanujÂący sir RAX :evilbat: _________________ Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić. |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 21 Lipiec, 2005 13:20
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
No to wÂłaÂśnie odró¿nia AsĂłw ode mnie, Âże As zna wznoszenia poszczegĂłlnych samolotĂłw w stopach i m/s a ja kojarzĂŞ Âże ten powinien mieĂŚ lepsze wznoszenie niÂż tamten... Co Âłatwo moÂżna stwierdziĂŚ porĂłwnujÂąc mĂłj i Kopiego opis cobry  _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 21 Lipiec, 2005 14:40
|
|
|
newbie
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 16
Skąd: ze Wschodu
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
gratz napisał(a): | No to wÂłaÂśnie odró¿nia AsĂłw ode mnie, Âże As zna wznoszenia poszczegĂłlnych samolotĂłw w stopach i m/s a ja kojarzĂŞ Âże ten powinien mieĂŚ lepsze wznoszenie niÂż tamten... |
to wszystko nie jest takie klarowne
nie byloby na ch100 komentarzy wyrazajacych zaskoczenie w stylu "109 faster than p47??!!" etc
gratz napisał(a): | ja kojarzĂŞ Âże ten powinien mieĂŚ lepsze wznoszenie niÂż tamten... |
i to w WB powinno wystarczac
jak uswiadomisz sobie ze im delkatniej prowadzisz maszyne tym slabiej wytraca ona Energie, a poziomym locie osiagniecie maxymalnej predkosci zabiera troche czasu
osobiscie nie jestem w stanie podac maxymalnych predkosci nawet dla ulubionych maszyn, nie sa mi potrzebne |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 03 Sierpień, 2005 11:43
|
|
|
kadet
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 181
Skąd: Reichshoff
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Wczoraj w nurkowaniu CobrÂą miaÂłem na decku 500 mph !!!!!!!! :529:
Samolocikowi nic sie nie sta³o - ¿adnego trzeczczenia, uszkadzania klap itp... do tego wyszed³em z nurka g³adko i wróci³em na wyjsciowy pu³ap zachowuj¹c przyzwoit¹ prêdkoœÌ... spitfrem bym tego nie zrobi³ (skrzyd³a zosta³yby 1000m powy¿ej )
No po prostu :064: I am Impresed _________________ Piszę jednorazowo dużo postów zanim znów zniknę na kilka lat.
[img][/img]
Ostatnio zmieniony przez Mordred dnia Sro 03 Sierpień, 2005 14:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 30 Wrzesień, 2005 16:12
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1
Skąd: Mozambik
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
ciekawa dyskusja
Podobal mi sie post gdzie ktos napisal, ze P39 jest troche zdegradowane na rusku...latajac tym bardzo duzo swego czasu i znajac charakterystyke tych maszyn mialem zupelnie inne odczucia...
PS. te maszyny sa srogo przemodelowane na FH |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 30 Wrzesień, 2005 19:24
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 55
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja uwielbiam koberke, koberka zwrotna i dosc szybciutka. Nurek w kobrze jest wrecz cudowny bo maszyne mozna ostro przydusic i nawet 190 ma problemy z ucieczka, ale nie to jest jej najwieksza zaleta - P39 ma to kochaniutkie 37mm dzialeczko, jest sliczne i strasznie cacy, wymienilbym te wszystkie sikacze na dodatkowa amunicje do dzialka. Na lotnisko wracam zazwyczaj z 100-90% ammo w sikaczach i bez kulek w dzialeczku. Sikacze w P39 urzywam tylko i wylacznie jako pomoc przy odmierzaniu poprawki dla dzialka. Uwielbiam patrzec jak gina te ciolki co mnie chcieli z przewagi altu rozwalac, opisze moja taktyke na to bo bardzo dobrze sie sprawdza: trza miec po pierwsze troche mocy, czyli nici z przeprowadzenia tego manewru po wznoszeniu, nalezy wiedziec co idzie z tej hi 6, jak 190 to nie ma problemu, jak 109 to moze sie pokusic o pare zwrotow i juz troche gorzej. Jak wiemy ze to 190 to pozwalamy mu wejsc na 6 i jak jest od nas na d8-d7 robimy szybka beczke, 190 przelatuje obok nas na lekkim wznoszeniu zeby przyjac pozycje na nastepny atak, wtedy my wlaczamy wep'a i wznosimy sie za 190 odrazu odmierzajac poprawke dla dzialeczka i sie nie zastanawiamy tylko naciskamy spust, skutecznosc trafien takich ucieknierow to ok 60-50% (jak sie dobrze zna trajektorie lotu kulki z 37mm) czasem mozna sie pokusic o strzelenie nawet z d9-d11. Wczoraj tym manewrem osiagnolem 3 zestrzelenia podczas jednego lotu 2x 190 i jedno 109g2, w jednym ze 190 siedzial pbarry ktory dostal kulke z d9 poczym poszedl savowac tracka - niedowiarek. W innych sytuacjach jezeli walcze z conem i nie mam dobrej pozycji na strzal z 37mm to zblizam sie do -d3 i dopiero wtedy lokuje kulke w jego kadlub. A co do nieskutecznosci 37mm na japonskie kartony to 100% prawda, pociski przelatuja przez nie jak przez papier szczegolnie ki43 i zeke, reszta juz rozpada sie normalniej po trafieniu z 37mm.
P39 dobre na jabo, ale raczej do niszczenia hmackow i czolgow niz do niszczenia celi. Dzialkiem 37mm mozna gladko trafic hmacka z d12-d10 przy nurkowaniu pod katem ok 40-50 stopni, trzeba robic tylko niewielka poprawke. A jedna 250lb bombka w koberce przydaje sie naprzyklad na ubicie hangaru. _________________ MÂłody czÂłowiek uczy siĂŞ zrzucaĂŚ napalm na ludzi, ale nie moÂże napisaĂŚ @#$#! na samolocie bo to nieprzyzwoite. |
|
|
|
 |
|