Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Ogólna dyskusja ~ Ankieta
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następna |
|
|
Wysłany:
Sob 02 Kwiecień, 2005 18:38
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Taka ankieta przyda sie pozniej... _________________ Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Sob 02 Kwiecień, 2005 19:17
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
640 3d  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 08:39
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
640 2D - slaby sprzet a duza ilosc klatek mile widziana. W chwilach slabosci pomagam sobie zmniejszaniem odleglosci wyswietlania. Przydaje sie to rowniez do szukania zagubionych dotow. Alt + R do odleglosci 1 i F11 do wylaczenia drzewek i mamy wszystko na dloni  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 11:28
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 96
Skąd: Polska
Dywizjon:
thomas_33
Nick w LFS:
|
|
Na poczatku gralem 1024 w 3d. Ale podczas strzelania lub walki ilosc wyswietlanych klatek spadala do 8/s Teraz jest ok  _________________ F/Lt k-azan from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 12:39
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
low-res 3d - 2 hi-res Âładniej wyglÂąda, moÂżna z daleka rozpoznawaĂŚ doty, ale znacznie gorzej mi siĂŞ celuje, FPS teÂż sÂłabszy,zwÂłaszcza przy strzelaniu. 2d graÂłem dawno temu, zanim siĂŞ dostĂŞpu do netu dorobiÂłem i miaÂłem Rive128 na ktĂłrej 3d nie dziaÂłaÂło  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 15:04
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
no ja na starym C 333hz i rivie 16 w hires i 3d w chwili strzelania dozwaaÂłem spadku fps i utraty pociskĂłw, wiec niby wb stare ale to grafa zarzera sporo systemu. a na 640 szkoda mi oczu _________________ Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 16:49
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 259
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 03 Kwiecień, 2005 19:58
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 09:47
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
vought napisał(a): | no ja na starym C 333hz i rivie 16 w hires i 3d w chwili strzelania dozwaaÂłem spadku fps i utraty pociskĂłw, wiec niby wb stare ale to grafa zarzera sporo systemu. a na 640 szkoda mi oczu |
Ja testowa³em WB na Duronie 850 i 64MB GeForceMX400, a teraz na Celeronku D 2,66Ghz i 128Mb/128bit GeForce 5500 oba na neo 640kb/s i windozie 98 i nie ma drastycznego przysrostu fps na 1024 3D, ani na 2D. Pingi do serwera na 2D by³y w granicach 90-100, w 3D 100-110 (na duronie, ne celereonie ca³y czas sta³o 90-100 bez wzglêdu na to czy 2d czy 3d) -> mo¿na to potraktowaÌ jako granicê b³êdu.
WB s¹ robione na starym enginie, jak dobrze siêgam pamieci¹ to w czasie produkcji WB to królowa³y akceleratory podpinane jeszcze pod grafê (a konkretnie odwrotnie grafa podpina³a siê pod akceleratora) i w D3D w WB korzytsta z bardzo archaicznych funkcji i nie wykorzytuje wogóle nowych kart graficznych, wiêkszoœÌ mimo wykrycia akceleratora odwala sprzêtowo, a nie da siê tego zmieniÌ bez napisania nowej gry , zreszt¹ WB 2004 tez ma grafê nie cudown¹ a chodzi ró¿nie na szybkich kompach -> dobry silnik gry to podstawa.
2D ma u mnie jednÂą zaletĂŞ mogĂŞ spokojnie wyskoczyĂŚ na pulpit, a w 3D kaszania grafikĂŞ i koniec, restarcik giery. 2D jest dobre do dÂługich lotĂłw buffem, zapodajesz altowanie i Âłazisz po necie , dopisujesz na maile, itp  _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 10:17
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
ja mam 2 systemy - na 98mam stare detonatory do grafiki i dzieki temu alt-tab w niczym nie przeszkadza, moge spokojnie wylazic z gry i czesto z tego korzystam, nawet lecac z f1 na f3 na AWT zdaze maila wyslac  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 12:46
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja w 3d mam stale 75fps , w 2d mam 300-350 fps  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 12:51
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
Beryl napisał(a): | ja mam 2 systemy - na 98mam stare detonatory do grafiki i dzieki temu alt-tab w niczym nie przeszkadza, moge spokojnie wylazic z gry i czesto z tego korzystam, nawet lecac z f1 na f3 na AWT zdaze maila wyslac  |
niezÂłe -> choĂŚ chyba instalacja czwartego systemu byÂła by juÂż u mnie przegiĂŞciem , ale moÂże okrojona 98+WB na RW z bootujÂącego CD :> _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 17:53
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
to co Ty juz tam masz? :o |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 19:39
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
98, XP i Mandrake 10.1 _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 04 Kwiecień, 2005 22:34
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
bleh, mandrake to g*wno :511:  |
|
|
|
 |
|