Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ foka i Âławeczkin
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 09:00
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Czy ³aweczkin w niezag³êbokim nurku i pewnie na wepie dochodzi dorê w niezag³êbokim nurku i na wepie?
Dochodzi.
Polecia³em wczoraj bronic cv z f39 ale zanim dolecia³em sie okaza³o ze poszed³ na dno. Stwierdzi³em ze nie ma po co tam leciec i z 2-3 km ³agodnym zakrêtem zjechalem na dó³ na dwa doty które sie kreci³y nad sam¹ wod¹. Dwa doty by³y czerwone, ale od strony red fielda widze ca³¹ chmare dotów wiec sobie dwa redy odpuœci³em i nie przerywaj¹c zakrêtu w³¹czy³em sobie wepa i kierujê siê do domu. Jeden z redow, spit, zosta³ gdzieœ tam z tylu a LA, ten drugi, zaczna mi z f10 robiÌ kolo pióra. Mialem to w nosie g³êboko ale za moment spojrza³em do ty³u i widze goœcia na d3. U³ama³ mi lotkê, a potem popsu³ ca³y samolot. Od czasu jak by³ na d10 szed³em nurkiem (lekkim, bo bo juz za wysoko nie by³em) ale nic to nie da³o.
"No wÂłaÂśnie, irytuje to pana?"
A pare dni temu dla porĂłwnania tym samym samolotem zostawiÂłem daleko z tyÂłu P51.
To ja jestem gÂłupi czy to lawoczkiny majÂą takiego ognia w dupie? Czy moÂże trafiÂłem na jakiegoÂś betatestera? Bo sie wpieniÂłem maksymalnie, no bez kitu. _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 09:23
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
ÂŁa7 jest ekstremalnie szybki na maÂłym alcie niestety |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 09:56
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Dlatego altu trza braĂŚ  _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 10:05
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 90
Skąd: PoznaĂą
Dywizjon:
madfreak
Nick w LFS:
|
|
a nie pomagac lekkim nurkiem.. _________________ W/O --jata from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 10:42
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Na drugi raz bede wiedziaÂł
Myœla³em ¿e jak ide rozpedzony z góry i jeszcze na koniec wepa zada³em to mnie sierp z m³otem mog¹ kolektywnie w tr¹bkê cmokn¹Ì, bardziej siê tego spita obawia³em. Ale, jak to mi pani kiedyœ powiedzia³a na poprawce wpisuj¹c ndst do indeksu, cz³owiek ca³e ¿ycie siê uczy
SwojÂą drogÂą niezÂła suka z niej byla :502: _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 14:57
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 54
Skąd: Wawa PL
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Giemeralnie la 7 byl szybszy i zwrotniejszy wiec  _________________ I'm a colt in your stable
I'm what Cain was to Abel
mister catch me if you can
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 15:43
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
la7 tak jak i wczesniejsze wersje najlatwiej jest zostawic w nurze w 190 ,,, kiedy nasza 190 pojdzie powyzej 800 to la sie trzesie juz przy 670 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 17:56
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Zgadza sie, laparchy sie mocno sypia w dobrym nurku, a foczka sie ladnie trzyma.
A na decku to dora wcale taka szybka nie jest - dochodzi ja F4U4, Spit 14, jak widac La-7 tez. Moze pony b tez by troche pogonil, bo d, wbrew pozorom, nie jest taki szybki... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 21:21
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Z przeprowadzanych niegdys badan (w celu udowodnienia zmian w parametrach samolotow przez SiBEERianow) :
Predkosc na decku (100m) liczone w TAS (przy tej wysokosci prawie rowne IAS)
.............. z WEPem .............. bez WEPa
190D9 .... 600 km/h .......... 565 km/h
La7 ...... 611 km/h ........ 577 km/h
Na wysokosci 3km :
190D9 ...... 648 km/h ....... 627 km/h
La7 .......... 625 km/h ........ 625 km/h
Badanych bylo wiecej samolotow. Na FH 1.61.
http://forum.wbfree.net/forums/showthread.php?t=25286
Tabela w pliku graficznym. Polecam zobaczyc przyspieszenia 190D9 i La7. Niby foka powinna odstawic po chwili La7 z tylu ale jak to jest w praktyce to kazdy na wlasnej skorze odczul na pewno
P.S. sorki za te kropki ale spacje zjadalo  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 15 Marzec, 2005 22:48
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
dora jest wolniutka na low alcie i tyle - to samolot wysokosciowy |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 16 Marzec, 2005 00:04
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
lax wed³ug waszej tabelki to nawet jak bym poszed³ w climb z la na ogonie to bym za wysoko nie doszed³, wiêc chocia¿ nie pluje sobie w brode ¿e probowa³em goœcia rozbiÌ o góry w slalomie miedzy wierzcho³kami zamiaœÌ isc do góry
wtg za te dane, kawaÂł dobrej roboty! nie wiem czemu wczeÂśniej na to nie trafiÂłem. _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 16 Marzec, 2005 07:05
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Maly blad : to nie bylo na FH 1.61 a na 1.63  |
|
|
|
 |
|