Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Eventy ~ 16H Race
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna 1, 2 |
|
|
Wysłany:
Wto 23 Czerwiec, 2009 15:42
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Oto spalanie i WR na as7r:
XRR 1.69% fuel WR 1:46.950
FZR 2.44% fuel WR 1:45.430
Biorąc pod uwagę to i balast w FZR wydaje mi się, że w XRR można zaoszczędzić. Wyszło mi, że FZR przejedzie 1h z 84% paliwa, a XRR z 57%
A więc cały dystans XRR przejedzie na 9 tankowaniach (909%) A FZR 13 (1310%)
Łatwo można policzyć, że to ponad jedno okrążenie straty na samych PITSTOPach. Trzeba by sprawdzić opony ile wytrzymują, bo nie sądzę, że by dały rade 2h ale i tak by nas ratowało 80% fuelu i jazda na 80minutowe zmiany 1pit oszczędności (25sek)
Btw1. W XRR opony równomiernie sie grzeją
Btw2. Jechałem XRR na KY3 i wydaje mi się łatwiejszy w prowadzeniu Nie rzuca nim tak jak FZR. XRR to taki MIX FXR I FZR. Stabilność i osiągi.
Btw.3 Proszę o monitorowanie wątku musimy to pojechać btw, jeśli będzie taka potrzeba to pojadę i 8h :  _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Wto 23 Czerwiec, 2009 18:13
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Trzeba poprostu potestować FZR z balastem (30kg) i XRR jakie czasy kazdy robi na race z pełnym bakiem.XRR na pitstopach zyskuje i mozna dłuzej jechac 70-75 minut i mysle ze nie wiecej. _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 23 Czerwiec, 2009 19:17
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Myros napisał(a): | Trzeba poprostu potestować FZR z balastem (30kg) i XRR jakie czasy kazdy robi na race z pełnym bakiem.XRR na pitstopach zyskuje i mozna dłuzej jechac 70-75 minut i mysle ze nie wiecej. | Jechaliśmy as7 XXR przyjechal 4ty z 20sekundową stratą http://www.lfsigtc.net/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=10&cntnt01returnid=15
nam by się przydało zyskać w picie. A dla mnie w prowadzeniu nie ma większej róznicy _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 24 Czerwiec, 2009 18:22
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Moze i ten XRR nie będzie taki zły? _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 24 Czerwiec, 2009 23:13
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
A ja wam zadam jedno zajebiście ważne pytanie...
Czy wy wiecie, że z planowania nic nie wychodzi?
50kg to porażka, to fakt.
Co do 80 minutowego stinta w XRR to imo będzie ciężko, największym problemem w XRR są przednie opony, przynajmniej tak było jak go jeszcze katowaliśmy w IGTC.
A i jeszcze jedno, organizacja 16h wcale nie była taka dobra, gdzieś od 3-4 godziny nie działał tracker, aż do samego końca.  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 25 Czerwiec, 2009 15:09
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Makao powrócił do żywych i teraz nas wreszcie zaspamuje
Z moich skromnych obserwacji mi wychodzi że XRR'em stint to max 70 minut a co do planowania to racja ale moze bedzie wyjatek  _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 25 Czerwiec, 2009 17:39
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
Myros napisał(a): | Makao powrócił do żywych i teraz nas wreszcie zaspamuje | Hahaha Tak całkowicie do żywych to powrócę jakoś w drugim tygodniu lipca myślę.
Myros napisał(a): | Z moich skromnych obserwacji mi wychodzi że XRR'em stint to max 70 minut a co do planowania to racja ale moze bedzie wyjatek  | To tak jak w reklamie Allianza, cuda się zdarzają, ale nie warto na nie liczyć.  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 10 Lipiec, 2009 21:00
|
|
|
kadet
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 168
Skąd: Blackwood
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 10 Lipiec, 2009 21:25
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 10 Lipiec, 2009 21:53
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
ja na tak _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 11 Lipiec, 2009 21:03
|
|
|
kadet
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 168
Skąd: Blackwood
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
dobra, jestesmy zapisani jak cos w razie czego kierowcow jak i samochod mozna zmienic w kazdej chwili  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Lipiec, 2009 12:01
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Mam dziwne przeczucie że pomimo balastu i ilosci paliwa to dalej bedzie przewaga FZR'a  _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Lipiec, 2009 12:41
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
Myros napisał(a): | Mam dziwne przeczucie że pomimo balastu i ilosci paliwa to dalej bedzie przewaga FZR'a  | To zależy kto będzie jechał FZRem.  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Lipiec, 2009 12:55
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
XRR będziemy mieć szanse na lepszą pozycję . Zobaczymy jak będzie. _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Lipiec, 2009 22:57
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|