Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ IŁ-2 Sturmovik ~ Wariactwo - oszukują czy nie
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Pon 16 Luty, 2009 21:13
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 61
Dywizjon:
Nick w LFS:
Kubiszko
|
|
Czolem
Nie wiem co robie nie tak,pewnie prawie wszystko ale jest mnóstwo strasznie dziwnych zdarzeń których nie kumam.
Czy wszyscy latają na czitach czy to zly sen?Jakim cudem jest mozliwe zeby mijając sie z gościem lecąc 460 km/h gdy za chwile on robi ciasny zwrot i dogania mnie w ciągu 5 sekund?
Czemu ja tak nie moge? .O co chodzi? |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Pon 16 Luty, 2009 21:17
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
czym leciałeś, na jakim alcie, jaka pozycja radiatora, czy miałeś podczepione rakiety/bomby i czym leciał wróg ?
a co do czitow to takowych nie ma a jeżeli są to i tak nikt z nas ich nie używa i nie używał i nie będzie używał !!!!!!!  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 16 Luty, 2009 22:00
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 61
Dywizjon:
Nick w LFS:
Kubiszko
|
|
wróg na spicie a ja na bf-190 z podpietymi karabinami 151/20
Moze kopsnelibyscie jakis poradnik obslugi silnika bo grac sie nie da
Ten poradnik którego sie dokopalem na tym forum nic nie daje.
Stosowalem sie do wszystkich zalecen juz nie pamietam z jakiego topiku a i tak w jaką bryke bym nie wsiadł to osiągi tragiczne.
Albo lece na La5 na 3.500 m 500km/h i widze jak koleszka dochodzi mnie jak leszcza z pulapu nizszego o 1000 najmniej(FW-190)
Nie rozumiem  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 17 Luty, 2009 08:44
|
|
|
pilot
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 581
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Tez tak miałem Minie trochę czasu i będziesz wiedział jak uzyć sprężarki , mieszanki skoku smigła (to akurat rzadko pomaga ale w BFie na pewno) jak prowadzić samolot nie tracąc energii , jakie wysokości są optymalne dla danych maszyn , czy temperatura silnika ma wpływ na wydajność i kupę różnych rzeczy które wpływają na wynik.
Co do czitów , moje zdanie jest jedno i nic go na razie nie zmienia - nieistnieją a jeśli są to np. - lepszy monitor więcej widzisz , lepszy komp i karta - więcej i szybciej widzisz , masz mod dźwiękowy - szybciej usłyszysz nadlatujący samolot. Żadnych innych tajemnych zmian w programie nie widziałem , nie nagrałem , a przede wszystkim jak czegoś nie ma w Googlu to nie istnieje
bf z działkami a czysty spit to wierz mi różnica że ho ho _________________ Całe życie z wariatami
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 17 Luty, 2009 09:16
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Kubiszko, narazie wiem ze ty leciałeś ciężarówką a on osobowym...
moze bys podał który FW i który Spit ? i nie chodzi mi jako który stoi na pasie  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 17 Luty, 2009 10:33
|
|
|
pilot
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 668
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Jeśli Bf to 109, jeśli 190 to Fw - między nimi jest kolosalna różnica. Jednak każdym z nich jeśli masz gunpody to możesz conajwyżej się z Pe -8 pokręcić. Z TB-3 już nie masz szans  _________________ Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 17 Luty, 2009 12:28
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 61
Dywizjon:
Nick w LFS:
Kubiszko
|
|
Fenkju.Nie jest mi lepiej  |
|
|
|
 |
|