Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Modyfikacje i Usprawnienia ~ Szturmovik a Kierownica
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Wto 08 Maj, 2007 15:21
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:
|
|
Strażoki mi zrobiły prezent na urodzinki i z powodu, że im gadałem, że chce sobie zrobić prawko z wkładką na Jelcza to mi kupiły kierownicę z pedałami i biegami do kompa i oczywiście po pierwszych testach na kacu na NFS zaraz ją potestowałem w charakterze ruddera na Iłku.
Wrażanie: rudder działa jak cacuszko sterowany z pedałków, latanie jeszcze z przepustnica hand-made-by-me jest rewelacyjne. Nawet dla zabawy można sobie ustawić sprężarkę na wajchę od biegów a hamulce pod ręczny . Lata się elegancko i precyzyjnie.
Wada: zamienione są pedały - lewy to skręt w prawo, a prawy w lewo. Od strony ustawień w iłku nie wytropiłem czy się to da zmienić. Ale od strony kierownicy jest to łatwe do zrobienia, bo pedały i wajcha sa podłączane wtyczkami PS2, to zostaje tylko do wytropić który kabelek to lewy, a który to prawy pedał i z przedłużki PS2 i przełączniczka zrobić sobie "odwracacz ciągu", który zmieniał będzie pedał lewy z prawym.Ale to tylko teoria bo nie wiem czy się taki manewr da zrobić, a żeby ją obadać w środeczku to musze poczekać aż gwarancja minie.
W sumie warto inwestować w taka zabaweczkę NFS i Colin to piękna zabawa. A jak się uda odwrócić pedałki to symulatorki też. Nowa kierownica to wydatek rzędu 100 PLN, a używana albo z wystawki ze sklepu już za 40 PLN można znaleźć. _________________ Hell Hath No Fury Like A FireFighter
Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Wto 08 Maj, 2007 15:41
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 351
Skąd: Malbork
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Ja mam pedaly orginal dla symulatorow, a tez na poczatku mialem odwrotnie i jak juz prawie sie nauczylem na tym latac to odkrylem ze przyczyna bylo nacisniecie nie tego pedala w konfiguracji przez co ustawilo sie odwrotnie.
Sprawdz w sterowaniu hotas czy nie masz wartosci - (ujemnej) dla osi odpowiedzialnej za ster kierunku, u mnie musi byc wartosc dodatnia, a np. odwrotnie ujemna dla ciagu i klap
W twoim sprzecie nie musi byc analogicznie, ale napewno da sie to zmienic przez poprawna konfiguracje. _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 08 Maj, 2007 16:13
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
dokladnie...sterowanie w ilku mozna konfigurowac - np dla przepustnicy gdzie normalnie w wb mam ustawione ze max to wychylenie dzwigni w gore - to dla potrzeb ila zmienilem to i mam dokladnie odwrotnie, a tylko dlatego ze nie przeszkadza mi to w szybkim ujeciu "gazu" ale pomaga jak trzymam lape na drazku.
btw nie sluchaj Andego... w jedyne co trafia przy uzyciu tych pedalow to ziemia !  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 08 Maj, 2007 18:25
|
|
|
kadet
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 159
Skąd: Stalinogród
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Załóż nogę na nogę będiesz miał wtedy prawa w prawo, lewa w lewo  _________________ Core2Duo 2,33 MHz, 4 GB RAM DDR2 800, Asus P5N-E sli, GF 8800 GTS 320 MB ... jak powiedział Sofronow |
|
|
|
 |
|