Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ Spity
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
|
|
Wysłany:
Czw 03 Luty, 2005 10:16
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
Tak latacie tymi spitami i latacie (ja ich unikam) wiêc powiedzcie mi jedno. Jak wygl¹da ich wytrzyma³oœÌ? Wczoraj lata³em ciutkê na 109F2 i dwukrotnie urwa³em spitom skrzyd³o pojedynczym 15mm, trzeci spit rozpad³ siê po 2x15 4x7 (rfuselage odpad³) |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 03 Luty, 2005 11:36
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
15mm sa przesadzone, znacznie mocniejsze od 20mm, byl kiedys topik na ten temat na FHForum. Sam padalem ofiara 1x15mm i po skrzydle, bez OverG. A 20mm mozna zebrac wiecej, zaleznie w co sie dostanie. Co do latania Spitem, to dopiero sie ucze ale juz zalapalem o co w nim chodzi Trzeba caly cas krecic, choc przyznam, ze nie dam rady wykrecic 109F2, F4 to juz bulka z maslem. Zreszta jak pamietam zeszly ToD to latalem wlasnie na F2 i Spity spokojnie sie wykrecalo. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 03 Luty, 2005 12:19
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Cytat: | Trzeba caly cas krecic, choc przyznam, ze nie dam rady wykrecic 109F2, F4 to juz bulka z maslem. |
hmm Jako pierwszy z redĂłw w tym tod lataÂłem spitem9. 109F4 w climbie dogania spita9 Dopiero nurek odejÂście na d15 i powrĂłt dowalki pozwoliÂło mi sie go pozbyĂŚ. W climbie i na lvl spit9 przegrywajÂą z 109F4.
MiaÂłem 45% fuelu tedy, zastanawiam siĂŞ ile on miaÂł.... _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 03 Luty, 2005 14:28
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
ja sie wypowiem tylko co do spitow V, generalnie 3x20mm wystarczy by poslac to cudo na glebe. :/
Jednak zauwazylem, ze spit5c troszke moze wiecej wytrzymac niz wersja b, byc moze ze trosze rozni sie moj sposob latania tymi samolocikami
aha jednak nie biore pod uwage pestek, skoro je podrasowali, to mozliwe ze spit spada glownie po ilosci przyjetych pestek, wiec pozniej wystarczy 2x20mm i sruu  _________________ F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 03 Luty, 2005 19:02
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
w poprzednim TOD narzekaÂłem na SÂŁABÂĄ skutecznosc 15mm, pakowaÂłem w cony po 20-30*15 i cony wracaÂły do domu. 109F2 sÂą przegiĂŞte, ale Âże 109F4 dyma spita 9 to juÂż kpina, ciekawe co G2 bĂŞdzie se spitem robiĂŚ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 04 Luty, 2005 00:40
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 96
Skąd: Polska
Dywizjon:
thomas_33
Nick w LFS:
|
|
g2 dziwne ale nie cieszy sie popularnoscia goldy lataja glownie F4 F2
no i foka _________________ F/Lt k-azan from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 05 Luty, 2005 02:11
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
Sieroty sa - g2 to cud miod i orzeszki :] _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 05 Luty, 2005 18:55
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
ja zadko widuje g2 prawie wogle jak sie pokaze g2r6 i foka _________________ Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sob 05 Luty, 2005 22:59
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
g2r6 to juz mniej lubie. To jeszcze zalezy czy chce miec mozliwosc pokrecenia troche czy raczej interesuje mnie jazda na wprost :] _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 00:51
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
eee g2r6 tez fajno kreci  _________________ F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 02:27
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
W korkociagu z kupa olowiu w dupie Ale co kto lubi  _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 14:05
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 231
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Jeden na jeden Spit vs 109 na very low alcie w takiej sytuacji wolĂŞ siedzieĂŚ w Spicie  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 14:26
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:
|
|
ja zdecydowanie tez Tylko ostatnio nie zdarza mi sie za czesto 1vs1. Albo siedzi mi na tylku 4 i jednego mam przed soba, albo cala zgraja redow goni za jednym biednym conem  _________________ F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 14:46
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 67
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Co do spitow i 15mm to fakt ze jest cos nie tak trzy loty i lacznie 5x15mm slownie piec razy 15mm wystarczylo abym je zakonczyl dwa razy bylo to 1x15mm w skrzydlo ktore sie urywalo a trzeci lot 2x15 w vstaba ktorego urwalo na lo alcie w lekkim nurku wynik korkaciag i gleba. Co do Spita 9 i 109 f4 na lo alcie wszedl mi na 666 bandyta 109 f4 chcialem sprawdzic to co kiedys beryl pisal i nagral tracka ze 109 wykreca spita wiec dalem w lewo i tak krazylem 109 za mna predkaosc spadala otworzylem klapy i dalej kraze w lewo a 109 za mna wynik byl taki ze w koncu 109 mimo iz skrecalem ostro w lewo na granicy przeciagniecia dopadl mnie jedna seria. I niech ktos mi powie ze 109 nie sa przegiete |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Luty, 2005 15:29
|
|
|
Gość
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
@Al - dobrze przed wejsciem w kupe dotow miec 1-2km przewagi altu nad nimi, potem albo nurek w chmare albo szeroka spirala i rozgladanie sie dookola. Wrazie gdyby sie okazalo, ze jest nizej jedt 5 conow i jeden swoj no to mozna zrobic Hit&Run albo po prostu odleciec i poczekac, az cala ta grupka sie nieco rozdzieli, nie raz sie zdaza ze con dostanie pare kulek i bez lotki wraca do bazy, to go mozna dobic jak sie uda Ale coz, chciwosc tak dziala, ze i tak sie wleci w ta chmare dotow tylko potem ciezko z tamtad wyleciec, bo unikajac kul 1-2 conow tracimy energie. Czasami mam tez problemy z pomaganiem innym pare razy sie na tym przejechalem i wlecialem wprost pod lufe jakiegos cona. I z sytuacji przewagi taktycznej gdzie jeden byl w bagnie zmienia sie akcja na dwoch w bagnie. O tyle jesli to jeszcze Polacy a juz najlepiej ktos ze squadu (tym zawsze pomagam, bez wzgledu na okolicznosci) to mozna liczyc na jakies telepatyczne dogadanie sie i wystawke. Mialem tez nieprzyjemne sytuacje, ze mialem na 6 cona i z naprzeciwka lecialo 4 redow, moze hvy byli, moze trzymali sie formacji - nikt nie pomogl :/ Ogolnie chodzi mi o to, ze dobrze jest pomyslec zanim sie wdepnie w bagno, pozniej ciezko o pomoc i jesli con goruje nad nami pod kazdym wzgledem to mozna jedynie liczyc na cud.
@Steryd - a wziales pod uwage, ze 109 mial przewage energii ? Polecam wyklad Fletchmana na temat Energy Fight (2 czesci-angielskojezyczny) do znalezienia na stronce WBTips (z FH powinien byc link na Nicae's Page a z tamtad tam ). Chodzi o to, ze zszedles na granice przeciagniecia zas 109 posiadal zapas energii, ktorej nie zuzyl na osiagniecie kata strzalu, czyli nos przed spitem. Po takim wypompowaniu energii 109 moze wykonac wysokie Yo-Yo lub mocniej szarpnac drazek i przeznaczyc energie na pewny strzal, ktorego i tak nie masz szans uniknac, gdyz Spit pozbawiony energii nie ruszy sie zbytnio w zadna strone na tyle by uniknac strzalu.
Choc nie mam pewnosci jak wygladala sytuacja u Ciebie, z jaka predkoscia szedl 109 na Ciebie itp.
Coz, dopiero sie ucze (glownie na bledach ) wiec moge gadac od rzeczy
Jako, ze nie znalazlem tam tego wykladu Fletchmana (jak sciagalem TeleportemPro to sie sam sciagnal ) wiec mozna go znalezc tu :
http://www.laxtsc302.republika.pl/warbirds/energy.zip |
|
|
|
 |
|