Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Red Orchestra ~ RO i Kabriolety !
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna 1, 2 |
|
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 02:07
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Dali mu wersje deluxe w limitowanej edycji gdzie ma cabrio i jeszcze marudzi  |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 10:34
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
nie no, przejebane tak grać, nie wiadomo czy wrogi czołg celuje w Ciebie, czy można mu spokojnie w tył wieży grzać. U mnie też się ciut kaszani, widzę czasem wnętrze czołgu i załogę. Gdzie się przestawia z directX na OpenGL i vice versa? |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 11:09
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
dobra,przestawiłem na opengl, w grze grafika jest OK, ale menu się pokaszaniły :/
jakby ktoś potrzebował to w folderze \steamapps\common\red orchestra\System edytujemy plik redorchestra.ini i zmieniamy z
Cytat: | [Engine.Engine]
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
na
Cytat: |
[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 18:52
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 393
Skąd: Polska/Chelm
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
U mnie na niektórych mapach po zabiciu gracza zostaje nieruchoma sylwetka w pozycji w jakiej został trafiony, zaznaczam, że to występuje tylko na niektórych mapach i nie zawsze. _________________ tak to ja nie trafilem w hangar!!!
i nie rozpoznaje Beryla
Pozdrawiam
Plush aka plu-pl
http://public.fotki.com/plushack/ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 19:52
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
plush napisał(a): | U mnie na niektórych mapach po zabiciu gracza zostaje nieruchoma sylwetka w pozycji w jakiej został trafiony, zaznaczam, że to występuje tylko na niektórych mapach i nie zawsze. |
cziter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 20:54
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
plush napisał(a): | U mnie na niektórych mapach po zabiciu gracza zostaje nieruchoma sylwetka w pozycji w jakiej został trafiony, zaznaczam, że to występuje tylko na niektórych mapach i nie zawsze. |
chyba tylko na customowych, co?
Mam to samo, ale tylko na jednej mapie.
Wszyscy sztywni staja na bacznosc     _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 28 Styczeń, 2007 21:03
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 461
Skąd: Przemyśl
Dywizjon:
303rd SQN
Nick w LFS:
|
|
Bo szkopy giną na baczność a ruskie z pieśnią na ustach... _________________
 |
|
|
|
 |
|