Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Red Orchestra ~ Jak przyśpieszyć wczytywanie map?
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następna |
|
|
Wysłany:
Czw 16 Listopad, 2006 10:58
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Poradnik zaciagnięty z polskiego forum Red Orchestry.
http://www.red.orchestra.pl
---------------------------------------------------------------
znajdz redorchestra.ini w steam/steamapps/common/red orchestra/system
otworz plik i zmień wielkość cache w zależności od ilości pamięci w twoim komputerze, znajdź wpisy z CacheSizeMegs pod [Engine.GameEngine].
Ustaw:
- jeśli masz 256 MB RAM lub mniej
CacheSizeMegs=32
- jeśli masz 512 MB RAM
CacheSizeMegs=64
- jeśli masz 768 MB RAM
CacheSizeMegs=128
- jeśli masz 1 GB lub więcej
CacheSizeMegs=256
I drugi fix: wyłącz precaching:
też w pliku redorchestra.ini
pod [ALAudio.ALAudioSubsystem]
zmień UsePrecache=True na UsePrecache=False
pod [Engine.LevelInfo]
zmień bNeverPrecache=false na bNeverPrecache=true
pod [Engine.NullRenderDevice]
zmień UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [D3DDrv.D3DRenderDevice]
zmień UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [D3D9Drv.D3D9RenderDevice]
zmień UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
zmień UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [PixoDrv.PixoRenderDevice]
zmień UsePrecaching=True na UsePrecaching=False _________________
 |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 16 Listopad, 2006 18:27
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 461
Skąd: Przemyśl
Dywizjon:
303rd SQN
Nick w LFS:
|
|
Dzięki, za rady... a nie ma czegoś jeszcze, bo nie zauważyłem większej różnicy.  _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 16 Listopad, 2006 18:33
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
No ja musze powiedziec, ze mapy wczytuja mi sie 4-5s szybciej, co juz pozwala mi wybrac bardziej konkretna bron niz kapiszona
Poszukam jeszcze, bo cos mi sie o uszy obiło, ze jakis plik nalezy skasowac. _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 16 Listopad, 2006 20:01
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Mi pomogło _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 24 Grudzień, 2006 15:26
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Mi tez pomoglo i to na tyle ze od dzis mowcie mi sniper  |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 24 Grudzień, 2006 18:12
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 24 Grudzień, 2006 22:03
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 393
Skąd: Polska/Chelm
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Napiszcie jeszcze skad sciagnac mapy bo cholera co druga mi wczytuje... _________________ tak to ja nie trafilem w hangar!!!
i nie rozpoznaje Beryla
Pozdrawiam
Plush aka plu-pl
http://public.fotki.com/plushack/ |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 24 Grudzień, 2006 22:22
|
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 14
Skąd: Katowice
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 24 Grudzień, 2006 22:30
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
wiekszosc i tak na serwie u andiego lezy. _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 10 Sierpień, 2007 18:09
|
|
|
kadet
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 181
Skąd: Reichshoff
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
No właśnie ja wreszcie zakupiłem RO i choć nie narzekam na szybkość wczytywania mapy offline (trening jest zachwycający aaaaaaa) to mam problem z wejściem na jakikolwiek serwer.
Po kliknięciu na jakiś (np z pingiem koło 35) pojawia się czarny ekran z napisem informującym o próbie połączenia z danym adresem IP i tak 10 minut (więcej nie wytrzymałem) i nic - łączy się i łączy i łączy i w końcu wymiekam, idę grać w offline. O co może chodzić? _________________ Piszę jednorazowo dużo postów zanim znów zniknę na kilka lat.
[img][/img] |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Sierpień, 2007 20:47
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12 Sierpień, 2007 22:56
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 15 Sierpień, 2007 20:59
|
|
|
kadet
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 181
Skąd: Reichshoff
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Hmmm firewall wyłączony, zewnętrzne IP powinno ignorować chyba ewentualny firewall dostarczyciela (o ile się nie mylę) ale jak z portami to nie wiem. Jakie powinienem sprawdzić? _________________ Piszę jednorazowo dużo postów zanim znów zniknę na kilka lat.
[img][/img] |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 15 Sierpień, 2007 21:32
|
|
|
Zen
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
jedyne co mi sie udalo znalezc na szybko to:
---------------------------------------------------------
2 : "Connection Failed/Połączenie nieudane" na każdym serwerze
Podstawowa rzecz - sprawdź czy żaden firewall nie blokuje dostępu gry do internetu - zarówno wbudowany w Windows jak i inne, instalowane ręcznie. Zauważ, że niektóre programy antywirusowe też mogą blokować ruch internetowy niektórych programów.
Sposób 1:
1) Usuń plik Steam.dll znajdujący się w X:\steam\steamapps\common\redorchestra\system\ i zrestartuj Steama.
Jeżeli to nie pomoże to należy skopiować plik Steam.dll z katalogu Steam do katalogu Steam\steamapps\common\red orchestra\System i zrestartować Steama.
Sposób 2:
1) Usuń plik ClientRegistry.blob znajdujący się w X:\Program Files\Steam i zrestartuj Steama.
---------------------------------------------------------
jezeli nie pomoze, to nie wiem.
poszukaj na stronie ktora podalem wyzej. jest tam forum. m.in. techniczne.
pozdrawiam _________________
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Czw 16 Sierpień, 2007 21:04
|
|
|
kadet
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 181
Skąd: Reichshoff
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ujujuj.... wcześniej to było tak, że się po prostu nie łączyło na takiej zasadzie, że wieki czekałem i nic sie nie działo ale teraz zaczęło mi wyskakiwać jakieś cuś:
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 1811 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6600 (7772)
General protection fault!
History: UControlChannel::ReceivedBunch <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UNetPendingLevel::Tick <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- Level Bez tytułu <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Ktoś to umie czytać? Bo ja rozumiem tylko 5 pierwszych wersów
Jak znajdę chwilę to zapiszę się na forum RO - ale to pewnie w przyszłym tygodniu. Niesłychanie mnie martwi problem RO bo inne gry sieciowe działały zawsze bez zarzutu. _________________ Piszę jednorazowo dużo postów zanim znów zniknę na kilka lat.
[img][/img] |
|
|
|
 |
|