Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Gadka Szmatka  ~  teksturowanie w 3dsmax

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Beryl
PostWysłany: Czw 10 Sierpień, 2006 18:31  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

ma ktoś tutorial jakiś? fajnie było w tym tutku z p47 na forum 302 opisane wszystko,ale nie do 3dstudio niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pon 01 Lipiec, 2024 10:07 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
gratz
PostWysłany: Pią 11 Sierpień, 2006 13:42  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:

Nick w LFS:

Pół dnia szukałem i nie znalazłem nic. Jak zwykle, jak trzeba to nie ma.

Zobacze jeszcze w domu w ulubionych.
_________________
No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
yivan
PostWysłany: Pią 11 Sierpień, 2006 14:32  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:

Nick w LFS:

kiedys się cos niecos bawiłem

very szort tut:

generalnie zasada jest taka ze skomplikowany model edytuje sie na poziomie np editable poly (na poziomie faces /prostokt w zaznaczeniu/), zaznacza odpowiednie fejsy /np powierzchnie skrzydła/ i nakłada odpowiednią teksturę.


rozwinieciem zasady jest stosowanie material_id, dla zaznaczonych fejsów nadajesz id, dla gornej czesci skrzydla np id=1, dla spodu skrzydla id=2, itp. Potem tworzysz materiał multi/sub-object i tworzysz sobie poszczegolne materialy. Nastepnie caly taki multi/subobject nakładasz na całą bryłę samolotu.


a co do strony to google.pl
słówka kluczowe tutorial, multi/sub-object, 3dstudio itp

jest jeszcze cos takiego UVW and UnWrap UVW jak tutaj na tej stronce
http://tutorialoutpost.com/count/3783

Idea Idea Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Beryl
PostWysłany: Pią 11 Sierpień, 2006 18:03  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

to wiem, ale chodzi mi o coś insiejszego. Tak jak w tym tutku z P47 - robimy siatkę, następnie eksportujemy ją do płaskiego 2d i mamy coś jak bitmapę (TYLKO GOŁĄ) ze skinem do szturmovika, którą sobie w PS malujemy i spowrotem wrzucamy do maxa. Znlażłem arzędzie nazywające się texporter, podobno robi coś takiego,zaraz sprawdzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Beryl
PostWysłany: Pon 14 Sierpień, 2006 10:53  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

texporter działa aż miło Smile


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Gadka Szmatka

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna