Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Gadka Szmatka ~ teksturowanie w 3dsmax
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Czw 10 Sierpień, 2006 18:31
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
ma ktoś tutorial jakiś? fajnie było w tym tutku z p47 na forum 302 opisane wszystko,ale nie do 3dstudio niestety. |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Pią 11 Sierpień, 2006 13:42
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Pół dnia szukałem i nie znalazłem nic. Jak zwykle, jak trzeba to nie ma.
Zobacze jeszcze w domu w ulubionych. _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 11 Sierpień, 2006 14:32
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
kiedys się cos niecos bawiłem
very szort tut:
generalnie zasada jest taka ze skomplikowany model edytuje sie na poziomie np editable poly (na poziomie faces /prostokt w zaznaczeniu/), zaznacza odpowiednie fejsy /np powierzchnie skrzydła/ i nakłada odpowiednią teksturę.
rozwinieciem zasady jest stosowanie material_id, dla zaznaczonych fejsów nadajesz id, dla gornej czesci skrzydla np id=1, dla spodu skrzydla id=2, itp. Potem tworzysz materiał multi/sub-object i tworzysz sobie poszczegolne materialy. Nastepnie caly taki multi/subobject nakładasz na całą bryłę samolotu.
a co do strony to google.pl
słówka kluczowe tutorial, multi/sub-object, 3dstudio itp
jest jeszcze cos takiego UVW and UnWrap UVW jak tutaj na tej stronce
http://tutorialoutpost.com/count/3783
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 11 Sierpień, 2006 18:03
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
to wiem, ale chodzi mi o coś insiejszego. Tak jak w tym tutku z P47 - robimy siatkę, następnie eksportujemy ją do płaskiego 2d i mamy coś jak bitmapę (TYLKO GOŁĄ) ze skinem do szturmovika, którą sobie w PS malujemy i spowrotem wrzucamy do maxa. Znlażłem arzędzie nazywające się texporter, podobno robi coś takiego,zaraz sprawdzę. |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 14 Sierpień, 2006 10:53
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
 |
|