_
|
Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Modyfikacje i Usprawnienia ~ Modowanie IŁ2 1946 modem U@P 2.0
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Wto 22 Grudzień, 2009 05:03
|
|
|
pilot
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 581
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
1. Potrzebny IŁ2 1946
2. Jeśli po uruchomieniu w lewym dolnym ekranie mamy napis 4.07m potrzebujemy patch 4.08m. Dostępny:
Tutaj!
3. Teraz oficjalny pacz 4.09 ze stajni Olega:
Tutaj!
4. Kolejna rzecz Ultr@Pack. I teraz mamy dwie możliwości. Jeżeli mamy grę już zmodowaną UP1.8 wystarczy update:
Tutaj!
4a Jeżeli instalujemy ił2 od początku potrzebujemy pełny mod w 2.0:
Tutaj!
5. Patch poprawiający większość błędów i dodający do JSGME switcher WarbirdsofPrey - do latania na zeke vs wildcat lub spit vs bf
Tutaj! _________________ Całe życie z wariatami

Ostatnio zmieniony przez srk76 dnia Sro 06 Lipiec, 2011 08:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Pon 22 Marzec, 2010 20:55
|
|
|
pilot
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 581
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:
|
|
Modyfikacja dodatkowa po zmianach na serwerze BF vs Spit autorstwa Bluesbrat:
"... na dotychczasową wersję UPacka trzeba zainstalować nową łatkę 2.0n. Ja zasysałem z tego lionka:
http://www.warbirdsofprey.org/wopDownloads/wopstaff/UltraPack20Patchs/UP2.0n.exe
Po zainstalowaniu nie trzeba już pobierać i instalować jakiejś tam poprawki "map fix", ponieważ w/w łatka już to zawiera.
Jak go już koledzy pobierzecie to należy:
1.W programiku JSGME dezaktywować wszystkie mody.
2. Aktywować pobraną łątkę. Instalator zapyta gdzie ma to zainstalować , więc należy mu wskazać ścieżkę do katalogu z grą ( nowy pacz instalujemy na dotychczasową, zmodowaną UPackiem grę).Instalator zacznie się wypakowywać i instalować sam. Jak już skończy , to wyskoczy okno dialogowe ( czy jak to tam się nazywa takie okienko z DOSEM...) i tam bedą dwie opcje do wyboru: "Client - Option 1" i "Dogfight Server - Option 2". Należy wybrać Opcję pierwszą! "client".
Po tym wszystkim trzeba sprawdzić co nam wyszło, więc uruchamiamy JSGME i zapodajemy mod 00_WarbirdsOfPrey( wcześniej używany był mod 00_WarbirdsOfPrey- Switcher, a teraz to już nie i nie wiem po co on tam został lol) i sprawdzamy ekran startowy. Jak się uruchamia z n-ką w środku tego kółeczka z zutis mod, to jest git.
Teraz kwestia gdzie i z czym można latać.
Na spitach włączony jest CRT2, więc można latać jedynie( niby ponoć wystarczy bo zawiera wsjo) z modem 00_WarbirdsOfPrey, ale mnie wpuszcza z takim zestawem:
00_WarbirdsOfPrey
00_Effects_High
00_ModdedClouds(light)
00_Bullets_IntermittentSmokeTrai
00_Safe_DLL's
00_SmallerFonts
Na zeke ponoć CRT2 nie włączony, ale żeby se popykać też trzeba zapodać tego 00_WarbirdsOfPrey.
Ja gram na tym samym zestawie jak powyżej + Defualt Reticles ( odrobinę przeze mnie zmodyfikowanym , żeby mieć te kropki zamiast tradycyjnego celownika)
Ważne jest to , że trzeba na oba serwery mieć ten ichni 00_WarbirdsOfPrey zapodany. Zawiera on w sobie wersję pliku EXE 512MB. Jeżeli po instalacji n-ki i uaktywnieniu w/w moda , mapy będą się ładowały jedynie w 90%, to można w JSGME wybrać 256mb exe, ponoć może pomóc. Nie wiem o co chodzi z tym EXE i pewnie na ten temat będą mogli powiedzieć bardziej wiedzący ode mnie. Coś tam trukali na ichnim forum, że to po to żeby było mniej zacięć i kicków...
To by było na tyla. I jeszcze tylko linki do WoP forum z tematami:
N-ka i instalacja:
http://www.warbirdsofprey.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6824&highlight=
Do całego tematu z problemami ludzi z tym paczem:
http://www.warbirdsofprey.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6825
pozdr _________________ Całe życie z wariatami
 |
|
|
|
 |
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|