Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Pomoc  ~  Kierownica

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 14 z 16
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Następna
mariusz1980
PostWysłany: Wto 18 Grudzień, 2007 21:07  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 401

Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]NooB-ik

G 25 wymaga duzej koordynacji wzrokowo-ruchowej Wink Taka gra nie jest meczaca ?
_________________
Maniek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pon 15 Lipiec, 2024 12:02 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
hrabia303
PostWysłany: Wto 18 Grudzień, 2007 21:14  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

Nie jak ci wychodzi i to opanujesz.
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Myros
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 08:50  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

Kierownica dobra rzecz jak się ją opanuje.Ja przeszedłem z klawiatury na kierownicę,każdy mi radził weź zmień klawiaturę na mysz albo kierownice no to więc zmieniłem na kierownice bo na myszy nie umiem.Jak kupiłem kierownicę i zacząłem jeździć to chciałem to badziewie przez okno wyrzucić bo byłem dużo wolniejszy niż na klawiaturze.Uważam że jak ktoś jest szybki na myszy to powinien przy niej zostać i nie zmieniać, a inni według uznania.Teraz mogę tylko powiedzieć tyle że jestem z kierownicy zadowolony dlatego że jeśli zrobisz błąd to łatwiej się wyratować z opresji niż na klawiaturze i mogę robić równiejsze kółka.Dla mnie ogólnie lepsza zabawa z kierownicą.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Basasael
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 13:46  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 10

Dywizjon:

Nick w LFS:

Gdzie mogę znaleźć jakiś tutorial dla "przygazówki"? Stosuję czasem ale raz działa dobrze, a innym razem osiągam gorsze hamowanie niż bez przygazówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
hrabia303
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 15:00  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

Basasael napisał(a):
Gdzie mogę znaleźć jakiś tutorial dla "przygazówki"? Stosuję czasem ale raz działa dobrze, a innym razem osiągam gorsze hamowanie niż bez przygazówki.

Wertując ten temat dowiedziałem się, że to nie jest „Przygazówka” drogi kolego tylko „Międzygaz”
http://www.sekcjamlodych.org/technikajazdy.html
A co do „raz działa dobrze, a innym razem osiągam gorsze hamowanie” to pewnie wciskasz za wcześnie sprzęgło lub na nim jedziesz… hamuj z gazem i normalnie zredukuj bieg. Nie trzymaj w nieskończoność sprzęgła. Zresztą poczytaj.
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Basasael
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 16:03  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 10

Dywizjon:

Nick w LFS:

Nie używam sprzęgła, bo nie mam Smile Jeżdżę w GTR2, z wyłączonym automatycznym sprzęgłem. Ale sim to sim, techniki te same są. Możliwe, że hamulce miałem słabo rozgrzane. Po kilku okrążeniach technika lepiej wychodzi. I różnicę widać sporą. Hamuję nieco później niż zwykle a i tak jeszcze do skrętu mi brakuje, gdy stosuję międzygaz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
makao
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 19:05  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Jak masz dwa pedały to też da się zrobić przygazówkę. W momencie gdy zmieniasz bieg dodaj gazu jednocześnie hamując.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Basasael
PostWysłany: Sro 19 Grudzień, 2007 19:42  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 10

Dywizjon:

Nick w LFS:

Tak robię, tylko brak mi wyczucia w ilości dodawanego gazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
makao
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 01:39  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Naciskasz gaz i od razu puszczasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Kykec
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 13:03  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 83

Dywizjon:

Nick w LFS:
Kykec

Probowaliscie tak kiedys w realu? Ja owszem, ale to dosyc dawno. Nie zauwazylem wtedy jakis roznic (zeby lapiej hamowal czy cos), jedynie silnik wyl Smile Moze to tez kwestia puszczania sprzegla. Bo np w cywilnym samochodzie jak sie powoli puszcza sprzeglo, to spokojnie mozna redukowac np o 2 biegi w dol i sie kola nie blokuja. Chociaz czuc takie jakby "zamulenie" gdy sie sprzeglo puszcza i wtedy wlasnie sie powinno dac gazu, zeby silnik nie zgasl. 3 biegi w dol nigdy nie probowalem Razz Ale pewnie zupelnie inaczej jest w sportowych samochodach, gdzie sprzeglo szybciej lapie i nie da sie go tak powoli puszczac. Wtedy bez miedzygazu moze by silnik gasl Smile

Sprobowalem wczoraj XFG na nowym patchu (X36). Zupelnie inaczej sie jezdzi, no ale po paru okrazeniach wprawy udalo mi sie zrobic 1:34.4x. 1:33 spokojnie jest do zrobienia. Co do miedzygazu - naprawde duzo to daje. Np za dluga prosta bez miedzygazu musialem hamowowac juz okolo 130-120 metrow przed zakretem, a jak mi ladnie sie udalo miedzygaz zrobic, to sie wyrabialem z hamowaniem tuz przed 100m. Ponad 20 metrow roznicy tylko dzieki temu, ze dodalem gazu przy redukcji biegow - sporo Smile Z tym, ze to jest dosc trudne do zrobienia juz w XFG - tzn trafienie z momentem dodania gazu i z tym, ile tego gazu dac. W FZR pewnie bedzie masakra Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
hrabia303
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 14:58  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

Nie no jest do opanowania. Wciskasz gaz z hamulcem do oporu, krawędzią buta na gazie. Puszczasz gaz, wciskasz sprzęgło i redukujesz zwyczajnie. I jeżeli redukujesz po 1 biegu to jest spoko, ale jak redukujesz o 2 albo o więcej zaczynają się schody. Bo musisz zrobić to trochę inaczej. Trzymając dużej gaz z hamulcem.
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
makao
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 17:23  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Kykec nie wiem jak ty, ale ja nie mam wyczynowej skrzyni i jest ciężko zrzucić bieg z 5 na 2 Smile A i do tego pedały też mam niewyczynowe i jak ostatnio nawet robiłem przymiarke czy jestem w stanie zrobić przygazówkę to nie ma opcji, żebym dosięgnął gaz piętą, bo jest zbyt nisko.

A co do przygazówki w LFS'ie to daje bardzo, ale to bardzo dużo. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Kykec
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 19:32  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 83

Dywizjon:

Nick w LFS:
Kykec

hrabia303 napisał(a):
Nie no jest do opanowania. Wciskasz gaz z hamulcem do oporu, krawędzią buta na gazie. Puszczasz gaz, wciskasz sprzęgło i redukujesz zwyczajnie. I jeżeli redukujesz po 1 biegu to jest spoko, ale jak redukujesz o 2 albo o więcej zaczynają się schody. Bo musisz zrobić to trochę inaczej. Trzymając dużej gaz z hamulcem.

Nie chce sie klocic, ale wydaje mi sie, ze gazu sie dodaje razem ze sprzeglem. Chodzi o to, zeby kola sie nie blokowaly jak juz zredukujesz, czyli jak puszczasz sprzeglo. Tak jak Ty napisales bylo by ok, zakladajac, ze zdazysz zmienic bieg, zamin spadna obroty silnika.
Generalnie wszystko jest do opanowania. Inna sprawa, ze na myszy wyglada to troche inaczej. Tzn nie ma problemu jak z pedalami, ze masz dwie stopy a trzy pedaly do obslugi. Tylko, ze ja wszystko robie jedna reka i koordynacyjnie musze to pocwiczyc (skrecanie, hamowanie i dodawanie gazu jednoczesnie Smile)
makao napisał(a):
Kykec nie wiem jak ty, ale ja nie mam wyczynowej skrzyni i jest ciężko zrzucić bieg z 5 na 2 Smile A i do tego pedały też mam niewyczynowe i jak ostatnio nawet robiłem przymiarke czy jestem w stanie zrobić przygazówkę to nie ma opcji, żebym dosięgnął gaz piętą, bo jest zbyt nisko.

Zadnych wyczynowych elementow, zwykle seryjne punto 1,2. Nigdy nie redukowalem z 5 na 2, bo nie wiem, czy bym czegos nie zepsul. Ale z 5 na 3, albo z 4 na 2 mi sie zdarzalo - oczywiscie nie przy maksymalnych obrotach Smile Co do siegania pedalow, to fakt, ze gaz jest nizej wiec trudno go siegnac. Tylko, ze jak hamujesz, to jest wtedy troche blizej i ja w punto siegam pieta do gazu. Nie wdusze go do konca, ale wystarczy, zeby obroty skoczyly Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
makao
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 20:21  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Kykciu masz racje, że przy wciśniętym sprzęgle Smile

A co do blokowania kół, przy redukcji do 3 z 5, to zauważ, że w XFG hamujesz od 180 po prostej, a ja np. często tyle nie zapierdzielam, a nawet jeżeli już mi się zdarzy to nie redukuje do 3, więc nie wiem jak to jest. Bo jak teoretycznie ze 140 na 5 zredukujesz do 3 to też w XFG jest lajtowo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Kykec
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 21:46  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 83

Dywizjon:

Nick w LFS:
Kykec

makao napisał(a):
A co do blokowania kół, przy redukcji do 3 z 5, to zauważ, że w XFG hamujesz od 180 po prostej, a ja np. często tyle nie zapierdzielam, a nawet jeżeli już mi się zdarzy to nie redukuje do 3, więc nie wiem jak to jest. Bo jak teoretycznie ze 140 na 5 zredukujesz do 3 to też w XFG jest lajtowo.

W sumie racja, nigdy nie jechalem tak szybko i ostro jak w XFG wiec trudno przewidziec, jakby sie normalny samochod zachowal w takiej sytuacji. I nie zamierzam tego testowac, bo szkoda auta. Od tego jest wlasnie LFS Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 14 z 16
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Następna
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Pomoc

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna