Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ Spity
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedna 1, 2, 3 |
|
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 10:40
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
zestrzelic wczesniej niz na ogon wlezie...a jak wlezie to nalezy :
a. otworzyc owiewke
b. wyciagnac prawa reke w gore
c. wyprostowac srodkowy palec
d. zamknac owiewke
f. odleciec w sina dal wykonujac lekkie kolysanie samolotu ale bardzo delikatne czyli lekcewazace
g. w tym czasie mozna zapalic cygareta..
w skrocie to tyle. _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 11:12
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
A to ten sposĂłb znam. Tylko Âże:
h. przed sprawdzeniem pozycji na mapie zÂłapaĂŚ chociaÂż kilkanascie metrĂłw wysokoÂści. _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 11:26
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
A wtakim razie jak mi sie na dwĂłch kilometrach goÂściu spitem pcha na HO? Ja na HO nie chodze bo z reguÂły nie trafiam wiĂŞc go smryk bokiem, a potem? W gĂłrĂŞ, na boki, czy moze metodÂą raxa, owiewka, palec, throttle 100%?
Bo mnie juz to wk..wia, co widze spita to albo juz leci z czarnym dymem w dó³ albo mi sie pcha na HO i jak bym nie kreciÂł to go zaraz mam na dupie. wrrr... _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 12:01
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
jak lecisz ze spitem na ho w foczce to na 90 % to on sra ze strachu !!!
dziwie sie dlaczego nie trafiasz ??!! moze trza zwiekszyc szkla w brylach ???
a co do dalszego zachowania po minieciu spita to wszystko zalezy w jakich warunkach ...z jaka predkoscia.... jaki spit .... jaka foka itd...
nie ma mozliwosci wytlumaczenia w kilku slowach co i jak powinienes zrobic.
Stosuj jednak taka metode aby zawsze miec wiecej energi niz on i nie trac wysokosci...btw spit szybciej zawroci niz ty ! pamietaj o tym.
jak bede na arenie to mi przypomnij a pokaze ci co potrafi foka ! i jak sie lata ze spitami  _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 13:29
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
rax napisał(a): | zestrzelic wczesniej niz na ogon wlezie...a jak wlezie to nalezy :
a. otworzyc owiewke
b. wyciagnac prawa reke w gore
c. wyprostowac srodkowy palec
d. zamknac owiewke
f. odleciec w sina dal wykonujac lekkie kolysanie samolotu ale bardzo delikatne czyli lekcewazace
g. w tym czasie mozna zapalic cygareta..
w skrocie to tyle. |
a "E"? Rax, chyba CiĂŞ do podstawĂłwki trzeba wysÂłaĂŚ, bo alfabetu nie znasz |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pon 07 Marzec, 2005 13:31
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1895
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
pod e krylo sie brzydkie stwierdzenie...a jak zostalo usuniete to nie chcilo mi sie poprawiac:D _________________ pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!!
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Sro 03 Sierpień, 2005 11:36
|
|
|
kadet
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 181
Skąd: Reichshoff
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ostatnio próbowa³em siê wzi¹Ì za bary ze ¿ó³tymi siedz¹c za sterem Spitfire Vb i Vc. Za dobry to ja nie jestem ale jedno Zero i Bf 109 spad³y (jak pogram raz na tydzieù 2 godziny to sukces). Ze zwrotnoœci¹ nie jest najgorzej - idzie siê wymkn¹Ì Zeru, niez³e przyspieszenie w nurku... ale... s³aba wytrzyma³oœÌ skrzyde³ w tej sytuacji. Po oberwaniu kilku kulek w skrzyd³o nie ma nawet mowy o nurkowaniu - same odpadn¹. Podobnie jest z przekraczaniem dopuszczalnej prêdkoœci nurkowania - trzeba myœlec przy uciekaniu (ja niestety kilka razy nie mysla³em )
Dodatkowa wada to w¹sko rozstawione podwozie, które czyni l¹dowanie nieco trudnym, ale da siê prze¿yÌ. L¹dowa³em spitem z rozwalonym silnikiem, z uszkodzonym silnikiem i klapami, z odstrzelon¹ lotk¹... kulem ma³ych kalibrów mo¿e przyj¹Ì nawet sporo.
To oczywiscie moja subiektywna ocena - jak polatam IX-tka to jeszcze coÂś doÂło¿ê : _________________ Piszę jednorazowo dużo postów zanim znów zniknę na kilka lat.
[img][/img] |
|
|
|
 |
|