Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Pomoc ~ Kierownica
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 15 z 16
Idź do strony Poprzedna 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 Następna |
|
|
Wysłany:
Czw 20 Grudzień, 2007 22:12
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
Jak będę miał drugą furę to sie przekonam, bo jedynej mi na razie szkoda |
|
|
|
|
Reklama +bot
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Wysłany:
Pon 24 Grudzień, 2007 11:22
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
Ciężkie jest życie nowego kierowcy wyścigowego. Z mychy na kierę się przestawić trudno, a jak idzie ci już lepiej i już prawie Przygazówkę umiesz... Wychodzi patch, w który pierniczy wszystko. Fakt może i samochód lepiej trzyma się asfaltu, ale nie możność zrobienia przygazówki odstrasza mnie. Na $#^& mi, g25 w tym momencie? Do tego nie mogę sam sobie ustawić skrzyni jak mi się podoba… Brak wstecznego widoku… Kutwa… _________________
"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..." |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 24 Grudzień, 2007 11:56
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
hrabia303 napisał(a): | Ciężkie jest życie nowego kierowcy wyścigowego. Z mychy na kierę się przestawić trudno, a jak idzie ci już lepiej i już prawie Przygazówkę umiesz... Wychodzi patch, w który pierniczy wszystko. Fakt może i samochód lepiej trzyma się asfaltu, ale nie możność zrobienia przygazówki odstrasza mnie. Na $#^& mi, g25 w tym momencie? Do tego nie mogę sam sobie ustawić skrzyni jak mi się podoba… Brak wstecznego widoku… Kutwa… | Nie ma sie co załamywać ja na początku chciałem kiere przez okno wyrzucić ale teraz już jest lepiej i nie ma innej metody tylko ćwiczyć ja zacząłem od początku czyli XFG i wyścigi do bólu na bl1 |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 24 Grudzień, 2007 12:14
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
No to ja po dzisiaj stwierdzam, że jak się chce być szybszym, to zdecydowanie lepiej jeździć na auto sprzęgle. |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 24 Grudzień, 2007 13:42
|
|
|
sierżant
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 401
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]NooB-ik
|
|
makao napisał(a): | No to ja po dzisiaj stwierdzam, że jak się chce być szybszym, to zdecydowanie lepiej jeździć na auto sprzęgle. |
Makao, jak dla mnie nie ma zadnej roznicy miedzy automatycznym a manulanym sprzeglem(FXR). Zeby wrzucic jedynke na starcie tu(auto. sprzeg.) i tu(manualne) musze wcisnac spzreglo. W FZR inaczej
Wczesniej bylo tak, ze (manual sprzeglo) jak nie wcisnalem sprzegla to w ogole nie zmienilem biegu w dol lub w gore. Teraz spokojnie hamuje zrzucam na 5, pozniej przed samym zakretem szybciutko do2 i jazda rura . Takie sa moje odczucia... _________________ Maniek |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 24 Grudzień, 2007 14:08
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
Mówiłem o G25 i wciskaniu 3-ego pedału... |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sro 20 Luty, 2008 11:19
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Logitech Driving Force GT z Turismo 5 --ma wyjść nowa kierownica w maju i cena ok.150 eurokuf |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 07 Grudzień, 2008 16:29
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Od dłuższego czasu męczy mnie moja kierownica (DFP) dekalibruje sie świnia w czasie jazdy okropnie,wczoraj nie było kółka żeby mną nie rzucało na boki.Gdzieś wyczytałem że instalacja nowego lfs'a moze pomóc wiec mam nowy.Teraz potrzebuje dokładnych ustawien profilera do dfp wersja 5.02.116.Wydaje mi sie że teraz skręca normalnie bez dekalibrowania z tym ze ma jakies opóźnienie i za mocno skręca.Jak ktos może pomóc bede wdzięczny. _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 07 Grudzień, 2008 17:25
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Ja mam DFP i dokładnie ta sama wersja profilera nic nie zmieniałem poza kątem (270) no i zmniejszyłem minimalnie czułość hamulca oraz gazu |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 07 Grudzień, 2008 20:48
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
kompensacja na 1 jak nie równo skręca i powinno być ok |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 08 Grudzień, 2008 10:56
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
makao napisał(a): | kompensacja na 1 jak nie równo skręca i powinno być ok | Kompensacji nic nie zmieniałem ,miałem takie coś ,że jak jedziesz na prostej kierownice trzymasz prosto a w grze mi skręca na boki raz w lewo raz w prawo i tak pare razy i musze kiere pod kątem jakimś tam trzymac żeby prosto jechać.A to skręcanie opóźnione to zmieniłem płynność analogowego cośtam i jest dobrze.
Szymik zmieniłem też tą czułość hamulca i chyba sie mi to sprawdza lepiej sie troche jedzie ale jeszcze bede testował jak uporam sie z kiera , może to co paweł mi doradził mi pomoże.
Napisze jakie mam ustawienia w profilerze:
Logitech profiler --> Edit --> Specific game settings -->
Yes /101 /0 /0 /0 / yes/ no /270 yes /yes
Logitech profiler -->device-> game controllers -> właściwości -> settings ->
No /270 / yes /101 /0/ 0 / no /0 / yes
Logitech profiler -> options -> global device settings->
101/ 0 /0 / no/ 0 / no/ 270 / yes
Logitech profiler-> steering weel -> axis properties->
50/ 0 / 100 / no
yes= zaznaczony kwadracik no=odznaczony cyfry=ilość stopni _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 08 Grudzień, 2008 11:59
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 08 Grudzień, 2008 14:22
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Paweł PL napisał(a): | http://www.sendspace.pl/file/XG9pZlQk/ myros ja mam tak na g25 | Hmmm ustawiłem w profilerze tak jak na fotkach i wrócił mi opór kierownicy (czyli tak jak miałem wcześniej jak dobrze działała) może w końcu to pomorze _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 08 Grudzień, 2008 19:07
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
generalnie jeżeli chodzi o ustawienie kiery w lfsie, to wylacz centering spring force itd, zostaw tylko force feedback, bo to sie nijak ma do rzeczywistosci, ze kiera sie prostuje jak ja zakrecisz, gdy auto stoi w miejscu, poza tym mi sie z dfp tak nigdy nie dzialo, ze sie rozkalibrowywala ale z g25 to dosc czesto, ale jakos specjalnie sie tym nie przejmuje, a jak mam chwile przerwy to odlaczam kiere i podlaczam jeszcze raz zeby sie skalibrowala, poza tym ciezko jest mi powiedziec jak ustawic wszystko dokladnie na 270 stopni, bo sam gram na max obrocie |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 04 Styczeń, 2009 20:25
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Rozbebeszyłem całą kierownice,podociągałem ,poczyściłem co sie tylko da,przeczytałem chyba wszystkie fora związane z kiera i jej problemami.Zebrałem wszystkie wskazówki i je wykonałem.Kiera narazie działa nic sie nie dzieje ale....nie instalowałem zadnego profilera i dopóki działa nie bede tego robił.
Kombinacja klawiszy select+R3+prawy padlers(łopatka przy kierownicy) zmienia kąt kiery z 200 na 900 stopni i odwrotnie,to tak jakby sie komus miało przydać. _________________
|
|
|
|
|
|