Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Samoloty ~ EF vs DF
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 1 z 1
|
|
|
Wysłany:
Wto 28 Grudzień, 2004 20:24
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Rax napisaÂł w punkcie 2 swojego poradnika dla poczÂątkujÂących w punkcie c:
Cytat: | pamiĂŞtaj, Âże wybĂłr samolotu to poÂłowa sukcesu - jeÂżeli jednak twĂłj wybĂłr padnie na samolot, ktĂłry stworzony jest do walki DF nie marnuj go na wysokoÂści 5 km tylko strÂącaj te samoloty, ktĂłre sÂą juÂż nisko i nie majÂą energii potrzebnej do ucieczki ! |
Mam pytanie: ktĂłre samoloty lepiej sprawdzajÂą siĂŞ w DF a ktĂłre w EF, bo poza tym Âże fw-190 i corsair sÂą furkami raczej do EF to nic w sieci nie wygooglowaÂłem.
No i czajka, maszyna w sowieckich rĂŞkach lepsza chyba niÂż sierp z mÂłotem do kupy... :/ _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
Reklama +bot

|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany:
Wto 28 Grudzień, 2004 20:40
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
DF :
-iszaki
-zeki i kijanki(od ki61 wzwyz nawet EF )
-Hurriki
-spity(z odpowiednim przeciwnikiem + EF)
-yaki (mozna tez EF)
-109f2(z odpowiednim przeciwnikiem; + EF) )
-mozna nawet Wildcat, Hellcat etc
EF
cala reszta  _________________ F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski" |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 28 Grudzień, 2004 20:45
|
|
|
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621
Dywizjon:
303
Nick w LFS:
|
|
DF - praktycznie wszystkie japoùce - A6M, Ki27,Ki43, Ki61 (które nie doœÌ,¿e dobrze skrêca, jest te¿ bardzo szybkie) i Ki84 (te¿ jest szybkie, równie dobry EF i DF). i16, i153, Hurricane (ale A6M nie wykrêci), wczesne Spitfire
EF- Fw190, Bf109, F4U, P47 (nie prĂłbuj nawet w tym skrĂŞcaĂŚ ), P38, Typhoon, Tempest, P51 (ale teÂż skrĂŞca nienajgorzej)
P40, póŸne Spity (9), La, Jaki, P39, Mc202/205 to maszynki doœc uniwersalne, daj¹ce sobie radê w jednym i drugim, niektóre maszyny wykrêc¹, niektóre zostawi¹ daleko z ty³u |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Wto 28 Grudzień, 2004 22:36
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
e no bez jaj f4u to dobry sprzĂŞt do krĂŞcenia - wystarczy miec troche swira i mozna caÂłkiem Âładne krĂŞcic - imho Korsarz wykreca g14 (z brazylijskim pilotem ) |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 02 Styczeń, 2005 16:13
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja niewrzuciÂłbym do 1 worka wszystkich maszyn do EF.
Jesli decydujecie sie do sposobu walki to zawsze nale¿a³oby wybraÌ maszyna najlepsz¹ w swojej klasie czyli albo najszybsz¹ albo.... z jak najlepszym wznoszeniem. I EF w fw190 znacznie ró¿ni siê od tego w bf109.
w 1 przypadku nale¿ely z przewag¹ niszczyÌ przeciwnika z nurka a gdy utracimy wysokoœÌ nietrac¹c predkoœÌi odaliÌ siê od wroga na bezpieczna odleg³oœÌ i wtedy zawróciÌ.
W bf109 ucieka sie skolei do gĂłry, po kaÂżdym ataku wznoszÂąc siĂŞ na maksimum ile pozwala energia z nurkowania albo i nawet wyÂżej jeÂśli wyciÂągamy przeciwnika (109 sprawuje sie lepiej na duzej wysokoÂści od wiekszosci samolotow)
Kilka razy zdarzy³o mi sie w wyniku takiej walki z kilkoma przeciwnikami wejœÌ z 3km na 6km. _________________ Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 14 Styczeń, 2005 03:12
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 62
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
ByÂście widzieli jak siĂŞ 410tka bez skrzydÂła krĂŞci...
NaprawdĂŞ! Klasa sama w sobie.  _________________ Jestem DZIADEM .... |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 25 Luty, 2005 14:30
|
|
|
greenhorn
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 54
Skąd: Wawa PL
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
eee po co komu takie podziaÂły na DF i EF?
sztuka polega na tym aby znaÌ mocne i s³abe strony maszynki któr¹ sie lata, porównaÌ to do przewag i minusów celu i wybraÌ taktykê walki która zapewnia nam przewagê. w ten sposób me 262 nadaje sie do DF kiedy przeciwnikiem jest np B-17 a czajka mo¿e spokojnie wejœÌ w EF ze spadochroniarzem . Wszystko zale¿y od chwilowej sytuacji w powietrzu.
Aby sytuacja by³a ko¿ystna dla nas nale¿y byÌ wy¿ej od innych, mieÌ oczy nawet w D.... i kontrolowaÌ wszystko co sie tylko da. Poza tym ka¿dy samolot osi¹ga ró¿ne G. przy ró¿nych prêdkoœciach wiêc porównywanie zwrotnoœci jest mocno problematyczne. Trzeba wiêc zadbaÌ o to aby mieÌ alt i odpowiedni speed przy którym na danym alcie mo¿emy osi¹gn¹Ì najlepsz¹ prêdkoœÌ kontow¹.w tymcelu to my musimy dyktowaÌ warunki walki. a jak to zrobiÌ o tym napiszê juz innym razem
z partyjnympozdrowieniem wasz weteran ppor Yano _________________ I'm a colt in your stable
I'm what Cain was to Abel
mister catch me if you can
 |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 25 Luty, 2005 15:11
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
yano napisał(a): | a czajka moÂże spokojnie wejœÌ w EF ze spadochroniarzem . Wszystko zaleÂży od chwilowej sytuacji w powietrzu. |
Czajka to dziwny samolot nie wiem czy jest zwalony czy nie ale obecnie dosc dobrze przyspiesza w nurkowaniu i swietnie zachowuje predkoœÌ/energie - co wg mnie jest troche przegiete (no ale z drugiej strony patrzac na dane historyczne miala b duzy silnik 1000KM i wzglêdnie ma³a mase). |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 25 Luty, 2005 15:55
|
|
|
sierżant
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Cytat: | patrzac na dane historyczne miala b duzy silnik 1000KM |
Z tego co pamiĂŞtam z ruskiego forum to ktĂłryÂś z notorycznie narzekajÂących googlowaÂł za tÂą tysiÂąckonnÂą stajenkÂą w czajce i dogooglowaÂł siĂŞ przez wersje 400 konne do bodajÂże 650 HP. Podobno brak jakichkolwiek ÂźrĂłdeÂł potwierdzajÂących silnik 1000 koni w czajkach.
Co na to developerzy, wiadomo. Nic. _________________ No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać |
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Pią 25 Luty, 2005 19:37
|
|
|
sierżant
Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Dogooglowal sie allsop, wiec chyba wiadomo ze mogl znalezc tylko bzdury...
Takie silniki to mialo I-15, a nie I-153. I-153 mialo 1000KM i jest od cholery zrodel, ktore to potwierdzaja  |
|
|
|
 |
|