Autor |
Wiadomość |
Strona Glówna WBC ~ Pomoc ~ Kierownica
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat |
Strona 16 z 16
Idź do strony Poprzedna 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 |
|
|
Wysłany:
Nie 04 Styczeń, 2009 21:03
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
Myros napisał(a): | ...
Kombinacja klawiszy select+R3+prawy padlers(łopatka przy kierownicy) zmienia kąt kiery z 200 na 900 stopni i odwrotnie,to tak jakby sie komus miało przydać. |
Ciekawy trik cos jeszcze ciekawego o DFP sie dowiedziales? |
|
|
|
|
Reklama +bot
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Wysłany:
Pon 05 Styczeń, 2009 18:41
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Szymik napisał(a): |
Ciekawy trik cos jeszcze ciekawego o DFP sie dowiedziales? | Innych skrótów klawiszowych nie znam ale zrobiłem pare fotek rozbebeszonej kierownicy jak kogos ciekawi cos konkretnego moge gdzieś to wrzucić lub przesłać. _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 05 Styczeń, 2009 19:12
|
|
|
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik
|
|
wyślij mi na maila ciekaw jestem jak to w srodku wygląda:D |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 05 Styczeń, 2009 19:17
|
|
|
pilot
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 799
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Nic ciekawego Kupa zebatek, kable, plytka i smar _________________ Kanał IRC: #lfs.pl na serwerze: Gamesurge |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 27 Wrzesień, 2009 09:35
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
Dobra myślałem ze mnie to nigdy nie spotka ale:)
po formacie moja kiera wariuje
po 1 sama chce kontrować za mnie
po 2 na postoju sama skręca lewo prawo
po 3jak wszystko wyłącze nie ma ff
po 4 instalowałem juz 4 profilery i na kazdym jest inaczej
po 5 stare ustawienia nie działają
po 6 wku,,,..iam się niesamowicie już
po 7 juz sam nie wiem co z nią może być
jak ktoś ma orginalną płytkę prosiłbym o obraz iso takiej płytki od G25 |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 27 Wrzesień, 2009 09:52
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 27 Wrzesień, 2009 10:43
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Nie wiem jak to sie stało ale ja jeżdże bez profilera. Wczesniej miałem uruchamianie na starcie a teraz ogóle nie mam. _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 27 Wrzesień, 2009 10:44
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]hrabia
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 27 Wrzesień, 2009 10:53
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 26 Październik, 2009 21:45
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
za pomocą mako kiera wrociła do 50% sprawnosci |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 26 Październik, 2009 23:16
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja mam profiler 4.60 a skrecanie mimowolne kierownicy moze byc przez kurz na potencjometrze optycznym. Ostatnio traktuje takie cos sprezonym powietrzem i od dłuzszego czasu mam spokój _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 27 Październik, 2009 11:52
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
Objawy, które podał Paweł występują przy zbyt mocnym FF, jak puścimy kierę na prostej to ona zaczyna tańczyć od lewej do prawej co raz mocniej.
Pamiętajcie, że profiler to tylko programik do ustawiania profili na różne gry, ja go wywaliłem, bo nie dość, że mi tych profili nie przestawiał, to jeszcze czasem się coś psuło i obciążał 70% procesora, co powodowało spadek FPS w LFSie do 5-10. Kiere normalnie możemy sobie ustawić w panelu sterowania -> kontrolery gier -> właściwości.
Co do tego kurzu, to może spróbuj ją Paweł przedmuchać sprężonym jak masz, bo generalnie jest to dziwne, że przy tak małym FF dzieją się takie cuda, ewentualnie jak masz możliwość podepnij ją do innego kompa i przejedź się na nim, nawet na demku, jak będzie różnica to znaczy, że tradycyjne rozwiązanie zwane formatem powinno pomóc. |
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 27 Październik, 2009 18:29
|
|
|
pilot
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:
Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sro 28 Październik, 2009 00:40
|
|
|
pilot
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:
Nick w LFS:
|
|
Ja miałem tak ze nawet zapomniałem uzyc profilera i kiera mi działała bez problemu czyli ogolnie jest ten programik raczej zbedny ale jak zauwazyłem brak tego programu to go zainsatlowałem.
Ogolnie jak miałem problemy z kiera to sypało sie wszystko a to hamulec to gaz a to skrecała mi we wszystkie strony samoczynnie a to miałem tak ze za kazdym odpaleniem lfs'a musiałem kiere w prawo i w lewo do konca i gaz i hamulec na maxa zeby w ogóle cos jechac. _________________
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sro 28 Październik, 2009 04:18
|
|
|
senior pilot
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:
Nick w LFS:
Cq| Makao
|
|
To że musiałeś kiere na maxa kręcić w obie strony i pedały wciskać do końca to akurat jest kwestia zablokowania osi w LFSie, po prostu przed graniem musisz je skalibrować. Profiler sam w sobie nic nie daje, poza tym, że możemy sobie wybrać, że jak włączamy rFaka to się nam np ustawia obrót kierownicy na 360 stopni, a jak w LFSa to na 720, co u mnie i tak po pewnym czasie przestało działać, więc dałem sobie spokój. |
|
|
|
|
|